Incesty Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg tenkte å lage en Paypal konto men jeg er under 18. Har jeg mulighet til å lage en norsk paypal konto (uten å bryte reglene) når man er under 18? Er det mulig å lage paypal konto på en annen persons navn med mitt bank kort? (er klar over at dette vil være å bryte reglene ..) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Problemet er vel at ditt bankkort er et visa electron.... Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er ikke noe problem. Kan være du bryter noen ToS, men det er ikke nøye. Bare opprett en konto. Om du ikke har et fullverdig visakort (med kortnummer på fremsiden), kan du legge til penger ved å overføre penger til en konto. Da får du balanse på paypal-kontoen din som du kan handle med på nettet. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 En av betingelsene for PayPal er å være over 18 mener jeg å huske. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 En av betingelsene for PayPal er å være over 18 mener jeg å huske. Korrekt: PayPal is not available to minors (as defined in your jurisdiction, generally those under 18), persons who are suspended from our Service, or to persons who present an unacceptable level of risk. https://cms.paypal.com/no/cgi-bin/marketingweb?cmd=_render-content&content_ID=ua/UserAgreement_popup&locale.x=no_NO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis du vil handle på nett med kredittkort, så kan du kanskje bruke dette. Den funker like bra som visa, paypal, mastercard eller American express. Du er nok for ung til å kunne bruke Paypal, så derfor må du enten registrere deg ulovlig eller bruke Spendon, med mindre du får låne et kredittkort for netthandel. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om man er Intro kunde hos DnB NOR kan man nå få bestillt et VISA-kort for introprogrammet. Lenke til kommentar
Incesty Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Takk for mange svar Men er det slik at man blir forvist fra Paypal for alltid hvis man bryter reglene deres? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Paypal kan ikke vite hva din egentlige alder er. Jeg opprettet min paypal konto når jeg var 15 og har den fremdeles. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har jeg mulighet til å lage en norsk paypal konto (uten å bryte reglene) når man er under 18? Du skriver jo selv at du ikke vil bryte noen regler så da får du bare akseptere at du ikke kan få PayPal da du er under 18 år. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 BUMP. Har et fullverdig VISA-kort, selv om jeg er under 18 år. Ikke snakk om mer enn halvannen måned til jeg fyller 18 år. Flere på eBay krever PayPal, men jeg vil vel bryte PayPals T&Cs om jeg oppretter konto der. Blir man utestengt fra PayPal om de på et eller annet vis skulle finne ut at jeg ikke er 18 år enda? Ikke svar at det er så liten tid til jeg er 18 år. Kabelen trengs NÅ, og ikke om to måneder. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Mener å ha lest at Paypal fryser kontoen din med penga på og låser den opp igjen når du fyller 18, men det burde ikke være noe problem. Har hatt paypal accounten min siden jeg var 12 år, altså fire år siden og har aldri hatt noe problemer Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Med penger, tenker du da på når du setter inn penger fra bankkonto til PayPal-konto? Regner med det er mulig å gjennomføre betalingen via bankkoret, igjennom PayPal-systemet, uten å ha pengene på PayPal-kontoen? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er har man ikke visa kort må man gå på nettbank og overføre penger til Paypal med riktig KID. Da blir pengene lagret på paypal accounten din og de blir liggende der til de blir brukt. Du må overføre før du skal bestille Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Med penger, tenker du da på når du setter inn penger fra bankkonto til PayPal-konto? Regner med det er mulig å gjennomføre betalingen via bankkoret, igjennom PayPal-systemet, uten å ha pengene på PayPal-kontoen? 1. Det er mulig ha sette inn penger på paypal, akkurat som en vanlig bankkonto. 2. Du kan bruke PayPal som et mellomledd, dvs. du betaler med visa gjennom PayPal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå