It's me Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Først litt off topic: Fikk i dag et veldig hyggelig brev fra PSdata hvor jeg fikk 238kr som det sto at jeg hadde tilgode. Ante ikke at jeg hadde noe til gode hos dem, men det skal jeg alltids klare å leve med Tenkte at jeg kan kjøpe noe artig for pengene Tilbake til topicet: Bruker nå en svært billig, men brukbar musematte sammen med min elskede MX700 mus. Merker man forskjell på en billig musematte og FUNC1030? Er det verdt å bruke 250kr på den forskjellen, eller er det for spesielt interreserte? Er ikke noe hypergamer, men jeg spiller en del. Som topicet sier; Er FUNC1030 så mye bedre enn en billig musematte at den er verdt 250kr? Så at DigigalImpuls (butikken jeg evt kommer til å kjøpe musematten hos) selger "Mouse Skatez". Hvis jeg kjøper FUNC1030, bør jeg kjøpe "Mouse Skatez" også? Håper på seriøse og fornuftige svar. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Har akkurat fått meg en func 1030 selv og jeg gikk over fra en ganske vanlig tøymatte. Forskjell? JA!! Har du penger til det er det ingenting å vurdere. Kjøp med en gang! Angående Mouse Skatez: Jeg har det óg. Om jeg vil anbefale det er jeg ikke sikker på, men det er ihvertfall greit å ha prøvd det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå