Gå til innhold

[PC] MineCraft Server


Anbefalte innlegg

MCNor er Norsk MineCraft server!

Besøk MCNor.Net for info om servern.

Før du kan bygge på servern må du skrive en søknad eller

spørre en Vakt,op eller Eiern om å forfremme deg.

Vi trenger flere folk på servern!

Ip: MCNor.dyndns-ip.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel helt normalt at det er restriksjoner på slikt.

Serveren ville blitt rimlig kaotisk og 'ødelagt' om folk kunne bygge uten tillatelse.

 

Sikkert, men virker utrolig teit. En dag er ikke serveren der, og alt noen har bygget er borte.

 

Gøy å spille på venners server, men å skrive søknad for å få lov til å bruke noen andres virker idiotisk.

Lenke til kommentar

Høre ikke denne til under sosialspilling? Og Ikke under PC-Spill?

 

Vel, det er da ett PC-spill.....

 

Berre at kategoriene er forskjellige:

 

PC-Spill: Diskusjoner og spørsmål om PC-spill.

 

Sosial spilling: Diskuter og avtal nettspilling. Utfordre andre, organiser turneringer og annet.

 

Mener den høre til bedre under Sosial-Spilling, men slik er nå det.

Lenke til kommentar

Høre ikke denne til under sosialspilling? Og Ikke under PC-Spill?

 

Vel, det er da ett PC-spill.....

 

Berre at kategoriene er forskjellige:

 

PC-Spill: Diskusjoner og spørsmål om PC-spill.

 

Sosial spilling: Diskuter og avtal nettspilling. Utfordre andre, organiser turneringer og annet.

 

Mener den høre til bedre under Sosial-Spilling, men slik er nå det.

 

Du er pirkete nok til å kunne være moderator.

 

Hadde det vært PC-only spill lagt inn på x360 forum, greit, feil. Men i dette tilfellet ser jeg ikke problemet. Ikke TS's feil at det er dårlig kategori-system.

Lenke til kommentar

Høre ikke denne til under sosialspilling? Og Ikke under PC-Spill?

 

Vel, det er da ett PC-spill.....

 

Berre at kategoriene er forskjellige:

 

PC-Spill: Diskusjoner og spørsmål om PC-spill.

 

Sosial spilling: Diskuter og avtal nettspilling. Utfordre andre, organiser turneringer og annet.

 

Mener den høre til bedre under Sosial-Spilling, men slik er nå det.

 

Du er pirkete nok til å kunne være moderator.

 

Hadde det vært PC-only spill lagt inn på x360 forum, greit, feil. Men i dette tilfellet ser jeg ikke problemet. Ikke TS's feil at det er dårlig kategori-system.

Nok diskusjon om dette nå.

Tråde har blitt flyttet :)

 

ON TOPIC:

Er dette bygge server? :)

Lenke til kommentar

Det er helt vanlig med søknad/forespørsel for byggerettigheter på solide servere. Bare se på min/vår, hardwork sin m.fl.

 

Er ikke gøy at hvemsomhelst kommer innom og ødelegger ting man har laget uten å kunne spore/sperre for gjentagelse.

 

Helt enig, spesielt vist dem kjem innpå tider der admins/mods ikke er tilstede å herje rundt omkring.

Lenke til kommentar

Av dem grunnen liker jeg ikke "public" servere. Mye bedre på venners servere.

 

Skal ikke være nødvendig med punkbuster.

 

Eneste "public" jeg liker, må være en privat tracker jeg er på's minecraft server. Men ikke helt public den riktig nok.

Lenke til kommentar

Av dem grunnen liker jeg ikke "public" servere. Mye bedre på venners servere.

 

Skal ikke være nødvendig med punkbuster.

 

Eneste "public" jeg liker, må være en privat tracker jeg er på's minecraft server. Men ikke helt public den riktig nok.

 

Punkbuster? Det er ikke akkurat Bad Company 2 vi spiller her akkurat.

 

http://www.evenbalance.com/

 

Ser ikke problem med public server så lenge det finnes restriksjoner og mulighet for å lukke ut brukere som er kun for ødeleggelse og annet tøys.

Lenke til kommentar

Mener ikke bokstaveligt. Det jeg mener er at det beste er å spille med folk du stoler på, og ikke på "store" servere som mange rare folk er på. Det burde ikke være nødvendig å patruljere servere.

 

Jeg ser på det som tullete å ha en haug servere. Nesten alle ser ut til å ha sin egen, som de vil ha mange spillere på. "Kom på vår minecraft server!", hvorfor? Det er 100 000 andre som er helt like...

Lenke til kommentar

Da er nok pessimisten selv på feil forum!

"Sosial spilling" er mer enn "Kom og spill! Vår server er mye bedre enn de 200 andre som er helt like!"

 

Hvordan kan du si servere er helt like? Det er stor forskjell mellom dem som er bak serveren og dem som bygger og former verden. Noen server kjøre egen custom plugins som ingen andre server har der dem gir ting som ikke er for andre.

 

Det er stor variasjon mellom serveren der folk må finne den som passer dem best.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da er nok pessimisten selv på feil forum!

"Sosial spilling" er mer enn "Kom og spill! Vår server er mye bedre enn de 200 andre som er helt like!"

 

Med over 10.000 kjøpere av dette spillet dagelig, så er det alltids behov for servere. Og det er veldig stor variasjon på servere også, der pluginsa fyller behovet til åssen spillemåte folk liker.

 

De fleste syntes også det er morsomt å ha flere folk på samtidig, som de kan chatte med. Starte opp store prosjekter med, eller bare vise frem byggverka sine til de andre spillerene på serveren.

 

Husk også det at det ikke er alle som har en flokk av venner som spiller Minecraft, eller som har muligheten/ork til å sette opp en egen server. Hvorfor da ikke bare gjøre det enkelt, og bli med en seriøs public server med regler/plugins som er der for å sørge at ingenting blir ødelagt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...