tonyboy77 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har i flere år hatt stabil adsl2 linje fra NGT og tele2(overflyttet fra Tele2). Men for ca 4 uker siden begynte min linje å bli veldig ustabil. Har vært i kontakt med NGT flere ganger, de har sendt meg ny router bl.a. men fortsatt ustabilt. Til slutt ringte jeg enda en gang å klaget da sa de at de skulle la teknikerne se på det. 1 uke senere hevder de at min linjekvalitet er for dårlig og det eneste de kan gjøre er å nedgradere hastigheten. Er det virkelig mulig at kvaliteten på linjen blir dårligere med tiden slik de hevder? eller er det bare noe de sier for å slippe billig unna? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvilket område bor du i? En kamerat har erfart akkurat det samme! hatt stabil linje hos NGT i flere mnd, men for tre uker siden begynte DSL connectionen å hoppe ut av og til. til tider litt vel mye. har ikke kontaktet NGT enda, men det irriterer han grenseløst! Lenke til kommentar
tonyboy77 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg bor i Halden, Østfold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå