chri-ot Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 OM du ikke kommer noen vei er dette en mulighet. Alle vet jo hvordan apple forholder seg til dårlig omtalen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg går ikke til pressen om at Apple er vanskelige med å gi meg ny lader. Ivertfall ikke når det muligens er min skyld (Virker litt som ett ledningsbrudd, den funker igjen nå, men flimrer) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg går ikke til pressen om at Apple er vanskelige med å gi meg ny lader. Ivertfall ikke når det muligens er min skyld (Virker litt som ett ledningsbrudd, den funker igjen nå, men flimrer) hvordan kan det være din skyld ? En slik pc skal jo også tåle å brukes. hvis du har fått en mandags maskin så burde butikken i høyeste grad være imøtekommende. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Sant, men jeg gidder ikke gå til presse med det uansett. Kanskje om de stiller seg helt på bakbeina. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sagt på en annen måte: Apple må være bra kjipe om de heller vil ha dårlig omtale i pressen enn å kunne gi ut en ny lader så sant det er en reklamasjon/garantisak. Dette gjelder forsåvidt alle Produsenter. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sagt på en annen måte: Apple må være bra kjipe om de heller vil ha dårlig omtale i pressen enn å kunne gi ut en ny lader så sant det er en reklamasjon/garantisak. Dette gjelder forsåvidt alle Produsenter. det er jo akkurat det apple er jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå