Klumpete Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hallo! Får ikke kortet mitt fysisk før til uka, men ser på nettbanken at jeg egentlig har kortet, og kan dermed bruke det hvis jeg har dette nummeret. Men jeg ser bare de 5 siste sifrene, er det mulig å finne hele shaiten inne der? Takk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er litt meningsløst for deg å få tak i det, ettersom du ikke får brukt det i netthandel uten CVC2 og utløpsdatoen også... Men jeg mener at du får sett det i totaloversikten, men jeg orker ikke gå inn å se hvordan det ser ut hos meg ettersom du mest sannsynlig ikke får brukt informasjonen til noe fornuftig... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Kan si så mye som at jeg har utløpsdatoen, så akkurat det går bra. Men CVC2'en, er dette noe man alltid blir spurt om når du kjøper ting på nettet? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg kommer ikke på noe tilfelle hvor du ikke blir spurt om den, så ja, du blir spurt om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå