DaddyGiraffe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei. Jeg var ute her en dag og kjøpte meg en switch av typen Jensen Scandinavia Net:Link. Poenget var at jeg skulle ha en kabel fra router til tv-område hvor jeg har Altibox tv-system, ps3 og pc. Da jeg skulle koble i disse tre funket Altibox tv-systemet, men ifølge ps3 og tv, klarte de ikke å hente IP-adresse. Noen som har peiling? Jeg er forresten ganske grønn på hele tekno-området, så ta hensyn Takk på forhånd Lenke til kommentar
danwall'd Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Du har vel da fra altibox routeren en kabel som går på utgang TV. ? Som du har plugget inn i switchen? Du må ha en kabel for tv på tv utgangen fra altibox routeren, og en kabel på internett utgangen for internett som kan gå inn i switchen og dele opp i flere internett forbindelser til pcer/ps3/xbox osv, men ikke TV. Lenke til kommentar
DaddyGiraffe Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Aha. Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå