Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Nynorskretting av reklameanalyse?

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld. Det har seg nå slik at jeg har nynorskinnlevering til i kveld, og er nesten ferdig. Dette har jeg skrevet:

Den 22. September 1865 blei Røde Kors danna, ein humanitær organisasjon med berre eit mål, å hjelpe de såra og skadde i krig. Heilt sida då, har dei 133 tusen frivillige i Røde Kors arbeidet i land utsett for krig, fattigdom, naturkatastrofar eller andre vilkår som gjer det vanskeleg for befolkninga å leve. Berre ein brøkdel av inntektene til Røde Kors kjem frå staten og resten frå frivillige donasjonar gjort av Noreg sin befolkning.

For å kunne finansiere eit slik føretak, er det viktig å appellere på ein bra måte til ”publikum”. Det gjør Røde Kors ved hjelp av reklameplakatane sine, og i denne oppgåva skal eg analysere ein av dei. Denne reklamen appellerer ikkje til ei spesiell målgruppe og seljer sitt produkt, som er å få flest muleg frivillige donasjonar, ved å gi folk dårleg samvidd og få ein til å tenkje. Reklameplakaten består av eit bilete av ei liten jente som er held framfor noko som ser ut som eit øydelagt hus. Lesaren kan ikkje sjå kven som held jenta, men det virke ut i frå at det er ho som held henne, som om det er mora hennar. Under informasjonen med kontonummer og telefonnummer står det ”Sammen kan vi redde liv”, noko som appellerer på ein veldig god måte. Dette gir lesaren ein positiv følelse av å direkte kunne redde liv og at akkurat pengane til lesaren er veldig viktige.

Den viktigaste teksten i biletet er skrevet i raudt og framhevar seg på denne måten i tillegg til at raud er fargen som både symboliserer kjærleik og lidenskap, noko vi i Noreg bør vise og Røde Kors viser i slike saker som dette. All teksten i bildet Kontonummeret ein blir bedt om å sette inn pengar på ligger plassert i det gylne snitt, men om dette har blitt bevisst gjort veit eg ikkje.

Hvis noen nynorskmenn/kvinner kunne tatt seg tid til å skummet gjennom det og rettet/påpekt litt feil, hadde jeg blitt fryktelig glad.

Takk for meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Den 22. September 1865 blei Røde Kors danna, ein humanitær organisasjon med berre eit mål, å hjelpe de såra og skadde i krig. Heilt sida då, har dei 133 tusen frivillige(har det alltid vært 133 tusen frivillige?) i Røde Kors arbeidet i land utsett for krig, fattigdom, naturkatastrofar eller andre vilkår som gjer det vanskeleg for befolkninga å leve. Berre ein brøkdel av inntektene til Røde Kors kjem frå staten og resten frå frivillige donasjonar gjort av Noreg sin befolkning(med tanke på at Røde Kors er en internasjonal organisasjon, tviler jeg på at all donasjon er gjort av Norge sin befolkning?).

For å kunne finansiere eit slik føretak, er det viktig å appellere på ein bra måte til "publikum". Det gjør Røde Kors (blant anna) ved hjelp av reklameplakatane sine, og i denne oppgåva skal eg analysere ein av dei. Denne reklamen appellerer ikkje til ei spesiell målgruppe(punktum). Dei seljer sitt produkt, som er å få flest muleg frivillige donasjonar, ved å gi folk dårleg samvidd og få ein til å tenkje. Reklameplakaten består av eit bilete av ei liten jente som er held framfor noko som ser ut som eit øydelagt hus. Lesaren kan ikkje sjå kven som held jenta, men det virke ut i frå at det er ho som held henne, som om det er mora hennar(hva mener du med denne setningen? Tungt konstruert). Under informasjonen med kontonummer og telefonnummer står det "Sammen kan vi redde liv", noko som appellerer på ein veldig god måte. Dette gir lesaren ein positiv følelse av å direkte kunne redde liv og at akkurat pengane til lesaren er veldig viktige.

Den viktigaste teksten i biletet er skrevet i raudt og framhevar seg på denne måten (punktum). I tillegg er fargen som symboliserer både kjærleik og lidenskap, noko vi i Noreg bør vise og Røde Kors viser i slike saker som dette. (tungt konstruert, fiks på). All teksten i bildet (?) Kontonummeret ein blir bedt om å sette inn pengar på ligger plassert i det gylne snitt, men om dette har blitt bevisst gjort veit eg ikkje. (ikke skriv dette i en analyse)"

Jeg har ikke rettet på nynorsken, men jeg har kommentert litt på setningsoppbygning og lignende. De er i fet skrift.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du kunne sikkert ha spart mye tid på automatisk oversettelse, bruk NYNO. Jeg går på allmenn påbygg og har 4 i nynorsk og kan ikke ett ord med nynorsk, så jeg er avhengig av systematisk juks på hver eneste nynorsk prøve i hele skoleåret. Nynorsk burde bli destruert en gang for alle.

Dette innlegget skal ikke kommenteres!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Den 22. September 1865 blei Raudekrossen danna, ein humanitær organisasjon med berre eitt mål, å hjelpe dei såra og skadde i krig. Heilt sidam då, har dei 133 tusen friviljuge i Raudekrossen arbeidd i land utsette for krig, fattigdom, naturkatastrofar eller andre vilkår som gjer det vanskeleg for folkesetnaden å leve. Berre ein brøkdel av inntektene til Raudekrossen kjem frå staten og resten frå friviljuge donasjonar gjorte av folk i Noreg.

For å kunne finansiere eit slik føretak, er det viktig å appellere på ein bra måte til ”publikum”. Det gjer Raudekrossen ved hjelp av reklameplakatane sine, og i denne oppgåva skal eg analysere ein av dei. Denne reklamen appellerer ikkje til ei spesiell målgruppe og sel produktet sitt, som er å få flest mogleg friviljuge donasjonar, ved å gjeve folk dårleg samvit og å få ein til å tenkje. Reklameplakaten består av eit bilete av ei lita jente som er halden framfor noko som ser ut som eit øydelagt hus. Lesaren kan ikkje sjå kven som held jenta, men det verke ut i frå at det er ho som held henne, som om det er mor si. Under informasjonen med kontonummer og telefonnummer står det ”Sammen kan vi redde liv”, noko som appellerer på ein veldig god måte. Dette gjev lesaren ei positiv kjensle av å direkte kunne redde liv og at akkurat pengane til lesaren er veldig viktige.

Den viktigaste teksten i biletet er skriven i raudt, og framhevar seg på denne måten. I tillegg er raud leten som symboliserer både kjærleik og lidenskap, noko som vi i Noreg bør vise, og som Raudekrossen viser i saker som dette. Kontonummeret som ein blir beden om å setje inn pengar til, ligg plassert i det gyldne snitt, men om dette er blitt gjort medvite, veit eg ikkje.

Organisasjonar som Raudekrossen har faktisk ofte eigne offisielle namn på nynorsk. Sameinte nasjonar (Forente nasjoner, forkorta FN på bokmål og SN på nynorsk) er eit bra døme på nettopp det. Eg såg forresten bare på orda her, så tak til deg kritikken frå fyren over meg òg.

Endret av mosleth
Lenke til kommentar

Du kunne sikkert ha spart mye tid på automatisk oversettelse, bruk NYNO. Jeg går på allmenn påbygg og har 4 i nynorsk og kan ikke ett ord med nynorsk, så jeg er avhengig av systematisk juks på hver eneste nynorsk prøve i hele skoleåret. Nynorsk burde bli destruert en gang for alle.

"Yeey, ut med NORSKEN og inn med DANSKEN!"

Bokmål er dansk, nynorsk er NORSK. Det blir for dumt å hakke ned på sitt eget språk :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

"Yeey, ut med NORSKEN og inn med DANSKEN!"

Bokmål er dansk, nynorsk er NORSK. Det blir for dumt å hakke ned på sitt eget språk :thumbdown:

Jeg driter oppi det, når jeg er ferdig utdannet så skal jeg flytte til UAE, og der snakker de neppe hverken bokmål eller nynorsk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Då bør vi nok avskaffa bokmålet òg, ettersom det er irrelevant for ditt framtidige liv. :yes:

Det må du gjerne gjøre dersom du mener at det er best for følelsene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...