Gå til innhold

Generic VS Name Brand Memory Cards

Anbefalte innlegg

Bestillte et 256MB TwinMOS CF minnekort og et PowerShot A70, men butikken var utsolgt for TwinMOS. Han anbefalte derfor et 256MB Muse CF kort istedenfor, dette kortet har bedre garanti og samme pris.

Er det noen som har noen erfaringer med Compact Flash minne kort av typen MUSE?

MVH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv Livstidsgaranti berger ikke ødelagte bilder! Alt de vil erstatter er kortet med et like stort kort, og ikke noe mer skulle jeg tro - IBM sin garanti har jeg fått benytte flere ganger og det er samme type disk som kommer tilbake fra Nederland...

"MUSE® memory card is covered by lifetime warranty in material and workmanship from the date of original retail purchase. Repair parts or replacement products will be provided on an exchange basis, and will be either new or refurbished to be functionally equivalent to new, until the product becomes obsolete or component material is unavailable in the marketplace."

Selv er jeg veldig godt fornøyd med mitt (30X) Transcend CF; raskere enn et annet CF jeg har, det er "made by Toshiba" - det har samme stempling i kanten som det som fulgte med kameraet (A60), men det blir merkbart varmere ved bruk :shrug:

Og MUSE fant jeg ut er Hong Kong-basert (via Tante Google); tror ikke det skiller seg positivt fra den gemene hop ytelses- eller kvalitetsmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...