Skroll Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Trenger en router/switch som skal brukes istedenfor telsey hjemmesentralen fra altibox. Denne bør takle 100/100 mbit/s iallefall, og ha godt wlan. Noen som har noen gode tips til en rimelig penge? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Erstatte hjemmesentralen fra altibox, kan du vell glemme, siden den gjør signale om til lys impulser over fiber. Men jeg skjønner hva du mener. Anbefaler sterkt D-link DIR-655 denne er kraftig og har Gigabit svitsj. Mange gode software muligheter også. Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Som Ballestikk skriv, kan du nok ikkje erstatte denne heilt uten vidare. Derimot kan du slenge på ein router, slik at Altibox'en ikkje treng å tenke på anna enn trafikken ut mot omverdenen. Personleg har eg (og mange med meg) dårleg erfaring med D-Link. Her er ein tråd med mange gode router-anbefalingar. Endret 6. mars 2011 av bamse87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå