Qwseyvnd Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei. Her skal jeg forsøke å få til noe. Jeg har: FlightGear, Arduino, og Linux, men ikke instrumenter. Jeg skal lage 8cm målerinstrumenter fra et slik fly: http://www.airliners.net/photo/Iran-Air-Tour/Tupolev-Tu-154M/1680136/L/&sid=dd306d881c57500c1dbdd0d29512e17a Først hovedpanel og gass og navigasjonspanel, så overhead, så engineer panel. Antatt prissum er... Ikke fastsatt enda, men legger ut pris på det etterhvert, så dere får regne ut sum selv. Et lite pekepinn: Et stykk instrument koster 500-1000 kr. Gang det ut med hele hovedpanelen. Summen blir ca 25-40.000 kr. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Har du fått til noe? Det er en litt gammel tråd, men er litt nysgjerrig over hva du ønsker å utrette med dette. Ja, du kan helt sikkert kjøpe instrumenter. Men hvilken nytte har det? Skal du lage en simulator? Da må du også være veldig flink til å koble. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har foreløpig lært arduino programmering, kommer mer senere.. Men akkurat nå må jeg forberede meg til matteeksamen 31. mai. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Endelig er det påskeferie. Jeg tror at jeg skal kjøpe MSI WindPad til FMC eller I-21 navigasjon, slik at jeg slipper å lage mye knapper og sånt. Men selvsagt skal det være analog knapper og brytere og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå