ReGaiN Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som kan hjelpe oss med å forbedre logoen til russebilen? Vi hadde en på bilen som kunne fikse logo, men han bare tok et bilde fra nettet og la til tekst.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Jason Something: he he den var jo helt "konge".. eh he he.. men seriøst, hvilke endringer ønskes? Endret 4. mars 2011 av okasin Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 veit ikke helt, kanskje endre på noe inni våpenskjoldet ellernoe, eller det rundt, eller kanskje begge.. Endre den sånn at man ikke kan se at den er henta rett fra nett.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) hmm aner i grunn ikke hva du kunne tenke deg.. men surret litt nå før jeg skal legge meg.. og laget denne på et par minutter.. men beholdt tekst.. er det en annen tekst du kunne tenke deg? Hva med fargevalg? osv.. har du gjort deg opp noen meninger hvordan du kunne tenke deg hvordan det hele skulle se ut? Endret 4. mars 2011 av okasin Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Tenkte å ha samme teksten, siden det er liksom absolut vodka teksten. og samme fargene, men problemet er at den er hentet rett fra nettet. Skal ha litt kongelig preg over den, samma stilen, men bare litt anderledes.. Vet ikke spesifikt hva jeg vil ha gjort med den, den er jo kul sånn som den er, men blir litt flaut hvis noen komenterer det og slikt.. Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) jeg er ikke grafisk designer, men 5min i mspaint (har ikke noe bedre på den maskinen jeg sitter på nå) kom jeg frem til følgende: Endret 7. mars 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) jeg er fortsatt ikke designer men her er en til Endret 7. mars 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) final v.1.2beta, denne finner du garantert ikke overalt på nettet Endret 29. mars 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) prins william er kanskje ikke så kjent her i landet, men han er absolut royal Endret 29. mars 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) vet jo ikke helt hva dere skal ha, men her er et forslag kom gjerne med noe mer spesifisert Endret 7. mars 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå