Sn4k3Eye Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har i dag Coolermaster V10, men denne har jeg nå byttet begge viftene 2 ganger. Det er tid for å kjøpe en ny vifte. Spørmålet er enkelt. Finnes det noe bedre luftkjøler enn V10 nå? Pris: Maks 2000,- Socket 1366 Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Noctua NH-D14 Takk! Den ser effektiv ut Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vil nå ikke påstå det. I mine øyne er de like gode. Noctuan holder idle temps litt lavere, mens V10 holder load temp litt lavere pga hybridTech. Det er snakk om en grad forskjell her. Basert på egen testing vel og merke, men ser Hardware.no har samme resultat. Begge to er knallgode luftkjølere uansett Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Thermalright Silver Arrow er vel enda et lite hakk bedre enn NH-D14. Mest pga. bedre vifter. Men du vil nok ikke merke mye forskjell i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå