Merlixus Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei Jeg har tittet litt på guiden som er her og det er flere greie antivirus program. Har testet mange av de, men lurer litt på vilket som er best på å finne virus av de nevnt og så en test av Vipre Antivirus og den slo alle de andre. Selv om den er ny, så vil gjerne ha litt inputt. Så Avira hadde en bra rekke tester for 2010 også. Så tenker jeg litt på brannmur, er det greit for meg å bruke en suit type som har det sammen med antivirus og andre ting? Eller bør jeg bruke 2 programmer? Jeg bruker PC'n til å spille og er lite ute å surfer. Er veldig forskiktig, men det hjelper jo ikke alltid. Bruker lite IM, men noen ganger såklart. Så Vipre Premium hadde IM beskyttelse I pakka. Så alt I alt, vil jeg ha en God brannmur(som ikke plager meg for mye, liker ikke alle disse pop opps og greier. Vet ikke alltid hva det handler om heller lol. Best Betalte Antivirus(Subjetivt noen ganger så klart) Best Betalte Brannmure Eller Ha det alt I en pakke. Så hva kunne dere som vet litt bli enig om er noe av det beste på markedet, som tar så mye av virus, spywares osv? Takk for Hjelpen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 G-Data ESET NOD32 Avira Antivir Brannmur er som regel Windows sin grei nok, men de fleste som selger AV har også en pakke med brannmur. Lenke til kommentar
Merlixus Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 G-Data ESET NOD32 Avira Antivir Brannmur er som regel Windows sin grei nok, men de fleste som selger AV har også en pakke med brannmur. K Så dette er de beste for normal beskyttelse og de tar så mye virus og spyware som kan håpes på? Disse er bedre en Vipre også?. Bare ble litt nyskjerrig på Vipre etter jeg leste en tec side sin test.. K Men takk for hjelpen, Vilken av de 3 nevnte har den beste pakke med alt i en sak. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Disse du finner øverst i de fleste tester ja. Betalte versjoner. ESET Smart Security 4 = 432nok (1år) Avira Premium Security Suite = 323nok (1år) Avira kom bedre ut i 2010 enn ESET i AV Comparatives. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå