sindreviksand Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hva synes dere om dette bildet? Er blåfargen litt for klar? Endret 4. mars 2011 av sindreviksand Lenke til kommentar
okasin Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 hmm motivet er flott der, men du bør kanskje "rette" opp bildet.. havet er skjevt.. det er at bildet er kornete er kanskje meningen?.. jeg syns ikke det gjør noe iallefall.. Men personlig ville jeg ha rettet opp bildet.. en annen ting er at det er litt uskarpt i konturene.. Har du redigert noe på bildet? Har du noe program til bilderedigering tilgjengelig? i såfall hvilke? Lenke til kommentar
sindreviksand Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Enig! la faktisk ikke merke til det før nå... Det kortnete er intensjonelt, ja. Bildet er redigert i en raw converter, Adobe Lightroom. Dette bildet er rettet opp. Endret 5. mars 2011 av sindreviksand Lenke til kommentar
okasin Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 se det ja Mye bedre.. Adobe Lightroom er mitt hoved program også Lenke til kommentar
sindreviksand Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Takk skal du ha! Hva synes du om fargene? Lenke til kommentar
telealf Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Retningslinjer - størrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå