Aetius Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vi presenterer et lite knippe av våre leseres februarbilder. Les mer 1 Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Mange flinke fotografer her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Enig der ja, mye bra i februar! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Pene bilder det der og kudos til akam som henter ting ifra forumet! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Flott å se at akam henter ting som dette fra forumet og viser dette frem på forsiden! Er veldig inspirerende å vite at man blir lagt merke til. Flotte bilder også! Nivået i bildetrådene har bare økt de siste månedene Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Å steike meg, her var det _mykje_ fint! Flinke, flinke folk det er på forumet her. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sjekk de tidligere bildetrådene også - det er mye pent å se på! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Mye pent her ja. Selvportrettet var stilig synes jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Til og være en tråd som ble opprettet for og "avlaste" bildekritikk med "dårlige" bilder, har jaggu månedstrådene holdt et høyt nivå Endret 4. mars 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Enig. Artig at det blir laget artikler som dette og Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fantastiske fine bilder *misunnelig* Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Det var mange fine bilder her ja, mange av de hadde egnet seg bra som bakgrunsbilde! Endret 5. mars 2011 av arjato Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Liker idéen med å hente frem bildene og presentere et knippe av dem på forsiden! Fortsett med dette Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kjempegøy at månedens beste bilder blit presantert i en egen artikkel. Jeg antar at alle er spurt og har godtatt bruken av bildene? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kjempegøy at månedens beste bilder blit presantert i en egen artikkel. Jeg antar at alle er spurt og har godtatt bruken av bildene? Jeg ble i hvert fall spurt, så jeg regner med at de andre og ble det Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Strengt tatt har vi automatisk rett til å benytte bilder fra forumet i artikler, det er noe brukerne godtar i registreringsprosessen, men det er sjelden vi benytter oss av denne retten, og da oftest kun i forbindeelser der det er naturlig og bildene er sendt inn pga noe vi arrangerer, f.eks konkurranser etc. Da må vi jo kunne presentere vinnerbildene, etc. Likvel synes vi i Akam at det helt klart mest redelige å gjøre er å spørre om lov til å bruke bildene i artikler, der det er mulig å gjøre det. Ikke bare det, hvordan skal vi ha noen troverdighet når vi melder om brudd på opphavsretten, dersom vi ikke spør før vi bruker? Når det er sagt, så er det intensjonen at en artikkel om månedstrådene skal bli en fast greie, så kanskje dette med redaksjonelt bruk burde vært lagt inn i trådens retningslinjer? I'll leave that one to you. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har ikke noe imot at dere spør meg Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Strengt tatt har vi automatisk rett til å benytte bilder fra forumet i artikler, det er noe brukerne godtar i registreringsprosessen, men det er sjelden vi benytter oss av denne retten, og da oftest kun i forbindeelser der det er naturlig og bildene er sendt inn pga noe vi arrangerer, f.eks konkurranser etc. Da må vi jo kunne presentere vinnerbildene, etc. Likvel synes vi i Akam at det helt klart mest redelige å gjøre er å spørre om lov til å bruke bildene i artikler, der det er mulig å gjøre det. Ikke bare det, hvordan skal vi ha noen troverdighet når vi melder om brudd på opphavsretten, dersom vi ikke spør før vi bruker? Når det er sagt, så er det intensjonen at en artikkel om månedstrådene skal bli en fast greie, så kanskje dette med redaksjonelt bruk burde vært lagt inn i trådens retningslinjer? I'll leave that one to you. Har du en link til detbrukerne må godta når de registrer seg? Kan ikke se å finne det noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg