Gå til innhold

30 kroner for å få installert MSN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du fortsatt den messenger klienten du kjøpte?

 

Hvis jeg var deg ville jeg avinstallert den og installert fra msn.no istedet. For alt du vet kan det og være malware.

Ingen fare. 'Tjenesten' besto i å redirecte til Microsoft og installasjonsfila for programmet (Windows Live). Det er slik tjenesten faktisk fungerer - se http://no.shareware.pro/terminos.php

 

Beskrivelse av tjenesten:

Nedlastingen skjer direkte fra forfatterens nettsted gjennom en mekanisme som kalles nedlaster, og som er utviklet av selskapet.

 

Mens målet med denne nedlastingen er å gjennomføre en pålitelig nedlasting fra forfatterens nettsted, er denne nedlasteren hverken relatert til eller tilhører forfatteren av nedlastingen.

Så shareware.pro er forsåvidt seriøse nok. Men de tar seg altså betalt for 'jobben'. Og det er dét jeg reagerer på.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke AV-program.. Ikke for at argumentet er aktuellt da man kan få virus fra venner, bekjente, bare av å åpne nettsider som har blitt infiserte.

 

Disse du snakker om gjør akkuratt det samme som de du klager på, de tjener penger på at folk ikke vet bedre.

Malware- og antivirusprodusenter tilbyr et reelt produkt - og noen av dem leverer produktet gratis.

shareware.pro leverer kun linker - og de tar seg betalt for 'tjenesten'.

Jeg mener å se en forskjell.

Lenke til kommentar

De tar seg betalt for å beskytte deg mot folk som prøver å lure deg, slik jeg ser det tjener de penger på at folk ikke vil bli lurt, to sider av samme mynt.

De fleste AV utviklere tjener stooore penger på jobben sin, og mange av de som utvikler av begynte sin karriere med å lage virus. Rett og slett laget et eget marked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...