Cuneax Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ambisiøse planer fra koreanerne. Les mer Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tpper det kommer mot midten/slutten av 2012. Oppstartsprisen er høy, og frem til det blir noe særlig salgsvolum, kommer de nok til å ligge utenfor allemannseie-pris. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dette er en spennende utvikling:) Ellers har det etter min smak vært for mye hype på tv-markedet i det siste, særlig rundt 3d. Har plasma i dag, og hopper glatt over LCD/LED. Derimot frister det hvis jeg innen noen år kan få en 50-60" OLED. Kontrast og sortnivå tilsvarende Super-AMOLED skjermen på min Galaxy S mobil hadde vært fett Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg synes det hadde vært fint om det hadde gått litt raskere framover. Altså litt mindre melking av forbrukerne. Vil ha nå (noe fint), ikke om (la oss si) 5 - 10 år. Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg synes det hadde vært fint om det hadde gått litt raskere framover. Altså litt mindre melking av forbrukerne. Vil ha nå (noe fint), ikke om (la oss si) 5 - 10 år. Det er vel melkingen av de som absolutt må ha det nyeste, som er med på å finansiere utviklingen av neste generasjons produkter... Jeg personlig er bare glad for at det finnes de som er villige til å betale overpris, i stedet for å vente et år. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Venter å Venter på oled jupp i do Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Haha, det spørs det nå. Lenge siden jeg har hørt noe om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg