kefirgut Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 har koplet til en Hyundai q17 skjerm. men får den ikke opp, slik at jeg kan sitte normalt å se på den. Den står horosontalt om noen forstår. Får ikke vippen den lodd rett. Hvordan gjør jeg det? Slik jeg forstår det er den en lås på baksinden. merket med K. Keingston eller noe? Hvordan gjør jeg det? tørr ikke bruke makt. Fulgte ikke med noen nøkkel til å sette i det hullet. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 har prøvd å trykt i hullet, men går ikke. med flat skruhjern Lenke til kommentar
volumone Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Prøv å vri litt på skjermen og så bøye den Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 har koplet til en Hyundai q17 skjerm. men får den ikke opp, slik at jeg kan sitte normalt å se på den. Den står horosontalt om noen forstår. Får ikke vippen den lodd rett. Hvordan gjør jeg det? Slik jeg forstår det er den en lås på baksinden. merket med K. Keingston eller noe? Hvordan gjør jeg det? tørr ikke bruke makt. Fulgte ikke med noen nøkkel til å sette i det hullet. Les instruksjonsboka som følger med Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Har gjort det-. står ingenting Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Det er sikkert bare en iq sperre. skjermen står bom fast i horisontal posisjon. Rikker seg ikke. Hadde vært ...... å fått skljermen i normal posisjon. er det ingen her som har denne skjermen da? og vet konkret hva som må gjøres? Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Kensington-låsen har ingenting med dette å gjøre... Jeg fikk min Q17 i går, og alt som trengtes var å brette den ut... Hadde litt problemer, jeg også... Fordi jeg brettet ut foten først, virket det ikke som skjermen ville ut... Men når jeg la den sammen igjen, og først brettet ut skjermen, for så å brette ut foten (skjønner du i det hele tatt hva jeg prøver å si? ) så var alt i orden! Håper det kunne hjelpe noe... Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Eg har plutselig fått samme problem. Har nettopp flytta, pakka ned skjermen, pakka den opp igjen, og no er den umulig å opne. Har prøvd å lirke og bøye, vippe skjermen først, vippe foten først men ingenting ser ut til å funke. Kan kanskje ta i noke veldig, men fryktar at foten vil brekke! Viss noken har skjønt kva som skal til så hadde det vert kjekt med litt hjelp. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har samme skjermen, og kjenner til problemet. Såvidt jeg vet er det ingen "lås" på den, er bare å vrikke litt på den så åpner den seg. Problemet er at den er veldig hard, så jeg har selv vært litt engstlig for å knekke den..... knaser rimelig bra når man åpner den!! Støtter forøvrig forslaget om å vippe ut "skjermen" først, er sikkert en genial rekkefølge å gjøre det på uten knasing og puls på 300% pga faren for 4 lapper ut av vinduet, men det har jeg ikke klart å finne ut.... Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Det er eit iriterendes problem akkurat det der. Man må bare bruke litt muskler så kommer den. bare ta det rolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå