Gå til innhold

Hyundai Q17 - Får ikke opp skjermen!!

Anbefalte innlegg

har koplet til en Hyundai q17 skjerm. men får den ikke opp, slik at jeg kan sitte normalt å se på den. Den står horosontalt om noen forstår. Får ikke vippen den lodd rett. Hvordan gjør jeg det? Slik jeg forstår det er den en lås på baksinden. merket med K. Keingston eller noe? Hvordan gjør jeg det? tørr ikke bruke makt. Fulgte ikke med noen nøkkel til å sette i det hullet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har koplet til en Hyundai q17 skjerm. men får den ikke opp, slik at jeg kan sitte normalt å se på den. Den står horosontalt om noen forstår. Får ikke vippen den lodd rett. Hvordan gjør jeg det? Slik jeg forstår det er den en lås på baksinden. merket med K. Keingston eller noe? Hvordan gjør jeg det? tørr ikke bruke makt. Fulgte ikke med noen nøkkel til å sette i det hullet.

Les instruksjonsboka som følger med :shrug:

Lenke til kommentar

Det er sikkert bare en iq sperre. skjermen står bom fast i horisontal posisjon. Rikker seg ikke. Hadde vært ...... å fått skljermen i normal posisjon. er det ingen her som har denne skjermen da? og vet konkret hva som må gjøres?

Lenke til kommentar

Kensington-låsen har ingenting med dette å gjøre... Jeg fikk min Q17 i går, og alt som trengtes var å brette den ut... Hadde litt problemer, jeg også... Fordi jeg brettet ut foten først, virket det ikke som skjermen ville ut... Men når jeg la den sammen igjen, og først brettet ut skjermen, for så å brette ut foten (skjønner du i det hele tatt hva jeg prøver å si? :)) så var alt i orden!

Håper det kunne hjelpe noe...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har plutselig fått samme problem. Har nettopp flytta, pakka ned skjermen, pakka den opp igjen, og no er den umulig å opne. Har prøvd å lirke og bøye, vippe skjermen først, vippe foten først men ingenting ser ut til å funke.

Kan kanskje ta i noke veldig, men fryktar at foten vil brekke! Viss noken har skjønt kva som skal til så hadde det vert kjekt med litt hjelp.

Lenke til kommentar

Har samme skjermen, og kjenner til problemet. Såvidt jeg vet er det ingen "lås" på den, er bare å vrikke litt på den så åpner den seg. Problemet er at den er veldig hard, så jeg har selv vært litt engstlig for å knekke den..... knaser rimelig bra når man åpner den!! :)

Støtter forøvrig forslaget om å vippe ut "skjermen" først, er sikkert en genial rekkefølge å gjøre det på uten knasing og puls på 300% pga faren for 4 lapper ut av vinduet, men det har jeg ikke klart å finne ut.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...