ericc2233 Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hei jeg har 2computere en p3 500 og en athlon 1.33ghz.Jeg har tnt 2 ultra grafikkort og asus geoforce 2gts i de 2 computerne.Problemet er at jeg får 2 striper på tvskjermen når jeg kobler ledning fra grafikkkortet til tv.Jeg har brukt 3 kabler og det samme skjer hver gang.både s kabel og video.De stripene kommer på tv'n med en gang jeg setter på strømmen til pc'n[før computern booter opp). Dette skjer med begge computerne mine.HVA er galt? er det dårlig jording i blokka eller hva pokker er det? Håper noen av dere har en god løsning:)) Har prøvd dette på 2tv'r som jeg har i huset....stripene kommer på begge tv'ne... [ Denne Melding var redigert av: ericc2233 på 2002-02-03 02:10 ] Lenke til kommentar
somma Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg har akkurat samme problemet. Selv om maskina ikke står på blir det en stripe på tv'n hvis stikkkontakten er i! Når jeg slår på maskina, og velger tv'n som skjerm beveger stripene seg saaakte nedover. om og om igjen!! Har du funnet en løsning eller?? Lenke til kommentar
somma Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 HEI DU! Jeg har en løsning til deg. Jeg hadde akkurat samme problem som du ser i meldinga over, men ikke nå lenger. Prøv å trekke ut Tv-antenna fra tv'en. Da tror jeg nok stripene forsvinner, det gjorde de hos meg! hurra :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå