Ralfieboy1 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 hei , jeg har en router som jeg må forandre instillinger på men jeg kan ikke huske passore aller brukernavnet jeg brukte, så jeg prøvde og trykke in reset knappen for og resete routern men den funket ikke så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg kommer jo ikke inn i instillingene på routern uten passor og brukernavn, har en Jensen airlink 2954 hadde vært veldig taknemelig om je kunne få litt hjelp med det Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Trykket du inn resetknappen lenge nok? Hold den gjerne inn i et halvt minutt Lenke til kommentar
Ralfieboy1 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 ja jeg tror da det men jeg kan gå og prøve på nytt igjen brb Lenke til kommentar
Ralfieboy1 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 gikk ikke så veldig bra , har det samme probleme ennå med at brukernavn og passor ikke fungerer eller vil bli tilbakestilt :S så trenger forts litt hjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bruker du admin/admin som bruker/passord? Når du resetter routeren, så skal lampene på fronten blinke etter ca 10 sek, skjer dette? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Enten kan det være admin/admin som la5dfa sier, men noen ganger er det så enkelt som kun admin som brukernavn uten passord. Test det. Lenke til kommentar
Ralfieboy1 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) har prøvd alt admin admin funker ikke og ikke admin (blank) heller :S så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre Endret 6. mars 2011 av Ralfieboy1 Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har du endret SSID på trådløsnettet tidligere? Hva er i så fall SSIDen nå, etter at du har (prøvd) resett-knappen? Hvis SSID-en fortsatt er det du konfigurerte når du opprinnelig satte den opp, så er ikke ruteren resatt. Da har du tydeligvis ikke trykket inn knappen rett eller ikke lenge nok. Hvis SSIDen har blitt resatt, så har du tydeligvis lyktes med å resette. Da skal du komme inn med brukernavn admin og passord admin i følge http://www.jensenscandinavia.com/downloads/Jensen/AL2954/InstallationGuide_NO.pdf. En annen ting: Er du sikker på at det er rett sted du prøver å logge inn? Altså at påloggingsbildet du bruker kommer fra denne ruteren, og ikke noe annet utstyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå