Gå til innhold

[Løst] Hjelp.... fikk plutselig ikke tilgang til filer på nettverk


Anbefalte innlegg

Jeg har da en bærbar som skal inn på den stasjonære pceens mapper og filer, dette har fungert veldig bra en stund,men plutselig får jeg ikke tilgang til å komme inn på mappene som er delt på stasjonære pc.

 

Jeg har en Telenor kombinert ruter/switch som har en kabel som går direkte til stasjonæren.

kabelen til bærbaren går til en standard switch og fra den til ruteren(pga for kort kabel)men dette skal ikke være noe problem siden jeg kommer meg inn på stasjonæren men ikke inn på mappene.

 

Beklager hvis jeg skriver litt rotete eller utydelig :hmm:

Jeg har da en bærbar som skal inn på den stasjonære pceens mapper og filer, dette har fungert veldig bra en stund,men plutselig får jeg ikke tilgang til å komme inn på mappene som er delt på stasjonære pc.

 

Jeg har en Telenor kombinert ruter/switch som har en kabel som går direkte til stasjonæren.

kabelen til bærbaren går til en standard switch og fra den til ruteren(pga for kort kabel)men dette skal ikke være noe problem siden jeg kommer meg inn på stasjonæren men ikke inn på mappene.

 

Beklager hvis jeg skriver litt rotete eller utydelig :hmm:

 

edit: bærbar kjører win vista og PC kjører win7

Endret av sleden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ofte være trøbbel når deler filer mellom forskjellige windows versjoner. noe som er veldig lett og kun krever en kabel mellom de 2 pc'ene er å lage en dc hub med ynhub og odc client:)

 

ok men jeg skal jo ha internett i tilleg:P og jeg har ikke snøring når du sier lage dc hub, ynhub og odc klient????? :ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...