salamishit Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) slett Endret 5. april 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Cola er den beste brusen. Må være Coca Cola da (ikke wannabe cola), helst på glassflaske. Endret 4. mars 2011 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
opar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Cola er den beste brusen. Må være Coka Cola da (ikke wannabe cola), helst på glassflaske. Det at du i det hele tatt skriver Coca-Cola med "k" viser at du ikke verdsetter Cola. Jeg er dypt skuffet og mener du kan drikke Pepsi Max resten av livet ditt som straff for overtredelsen! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Cola er den beste brusen. Må være Coka Cola da (ikke wannabe cola), helst på glassflaske. Det at du i det hele tatt skriver Coca-Cola med "k" viser at du ikke verdsetter Cola. Jeg er dypt skuffet og mener du kan drikke Pepsi Max resten av livet ditt som straff for overtredelsen! Noooooo... Have mercy. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hei Liker best Tab-eXtra som er en colatype fra CocaCola. Den er best kald og på boks.. Endret 4. mars 2011 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, liker Grans Cola best, fordi. Og nei, det kommer ikke til å endre seg selv om jeg blir flamet. Annen cola er også godt og jeg liker å variere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå