Gå til innhold

Hvor er mp3 spillerne?

Anbefalte innlegg

Jeg var inne på amobil i går for å se litt på tester. Den siste testen av mp3spillere på deres sider, var i 2008. Er det helt slutt på å lage mp3 spillere nå? Skal det bare gå an å høre på musikk på Ipoder og telefoner?

Jeg skulle gjerne hatt en mp3spiller til å trene med, som ikke var Ipod shuffle og lignende, men det ser jo vanskelig ut å finne merkevare mp3spillere utenom det.

Seriøst, er det slutt med mp3spillere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk gud for det. Jeg ser dog at det er utrolig mye Apple produkter. Når jeg går inn på Creatives egen side er det lenge siden de har kommet med noe nytt. Flere av versjonene selges det ikke lenger heller. Ikke som jeg finner på Prisguide.no i allefall.

Markedet har vel gått ned et par hakk. Markedet virker mindre variert.

Lenke til kommentar

Jo, men utvalget er utvilsomt mer labert enn før. Jeg tror at med flere og flere bruker mobilen som musikkspiller, samt at de bruker Spotify istedenfor mp3 gjør at mp3spillere kommer til å forsvinne mer og mer fra markedet. Kanskje det bare blir en nisjebranse?

Når det ikke satses på tester, produktomtale på mp3spillere, og de nesten ikke blir markedsført, tyder kanskje det på det. (Unntaket er selvfølgelig apple)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...