Exeter Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 bedere den nye, men prøv med resten av brillen eller ingen brille. Så blir det brillefint. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 hmm .. ingen som likte den andre Eg likte den gamle også, sjølv om den nye er bedre! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Eg likte den gamle også, sjølv om den nye er bedre! <offtopic> Hvordan klarer du å huske nicket ditt? </offtopic> Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Eg likte den gamle også, sjølv om den nye er bedre! <offtopic> Hvordan klarer du å huske nicket ditt? </offtopic> CTRL+V Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Eg likte den gamle også, sjølv om den nye er bedre! <offtopic> Hvordan klarer du å huske nicket ditt? </offtopic> CTRL+V eller ctrl-enter Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Eg likte den gamle også, sjølv om den nye er bedre! <offtopic> Hvordan klarer du å huske nicket ditt? </offtopic> CTRL+V eller ctrl-enter Shift + Insert Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 ja .. jeg kjeder meg! Den kniven... Er det en slags multi-kniv med mye ekstra dill-dall på? som f.eks sprettert i sliren, fiskesaker og alt mulig? Den ligner no grassalt på en kniv jeg hadde... :o i skaftet har denne ... Kompass en liste over signalene i morse kode (er veldig slitt liste .. så vansklig å se) Plaster en veldig spiss sterilskalpel (uten skaft) 2 sy nåler en liten blyant en fiske krok + tråd flint i slira finner man .. Nylon tråd masse mystiske plast rør .. og stål tråder et signal speil den dagen jeg finner ut hva halvparten av det andre er .. så skal jeg si ifra Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 /me liker ikke personer som har bilder av damer i avartaren. Det er liksom lamt. Ikke jenter engang ?! som for eks Penta.. Det er jo liksom bare bra da. Men det er visse personer her som har en litt for kvinnelig avartar.. (Dere burde vite hvem det er) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Alle burde ha bilde av seg selv som avatar .. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Alle burde ha bilde av seg selv som avatar .. Har et men det fønker ikke av en eller annen grunn.. :x Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Alle burde ha bilde av seg selv som avatar .. hva med oss som ikke har kamera da? :-? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Alle burde ha bilde av seg selv som avatar .. hva med oss som ikke har kamera da? :-? dere får bruke penger ... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Alle burde ha bilde av seg selv som avatar .. hva med oss som ikke har kamera da? :-? dere får bruke penger ... neh. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Alle burde ha bilde av seg selv som avatar .. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 test var den posten nødvendig? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 /me liker ikke personer som har bilder av damer i avartaren. Det er liksom lamt. Ikke jenter engang ?! som for eks Penta.. Det er jo liksom bare bra da. Men det er visse personer her som har en litt for kvinnelig avartar.. (Dere burde vite hvem det er) Hvem er det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Tror eg skal ta enda en sin bilde av meg og sette den som avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå