FiskePinna Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg er som kjent en stor fan av fiskepinner, og hadde tenkt til å legge hjemmesiden min her: http://www.frionor.tk/ Det blir det altså ikke noe av. Skjekk den grelle siden. max-fjortis sier jeg. *Snufs Er dette tidenes værste tk-domene side? Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ÅÅÅ FYYY ****** ASS!!!!! Det er det grelleste jeg har sett....glad i fiskepinner jeg og.. Her er clansida til klanen min da... www.fishfingers.tk Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 dette er den sykeste siden ever. http://www.geocities.com/no_misery_no/buske.html >saddam var jo litt søt da Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hva f.a.e.n...hvorfor bytta forumet ut f.a.e.n med kjøss a_??? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hva f.a.e.n...hvorfor bytta forumet ut f.a.e.n med kjøss a_??? Det skal du kjøss ikke bry deg om Sikkert fordi de mener banning ikke hører hjemme på forumet... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hva f.a.e.n...hvorfor bytta forumet ut f.a.e.n med kjøss a_??? Det skal du kjøss ikke bry deg om Sikkert fordi de mener banning ikke hører hjemme på forumet... eller for at dere ikke skal banne så forferdelig mye og lære dere å utrykke dere uten banne ord 'ps den første sia funker ikke Lenke til kommentar
Azton Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hva f.a.e.n...hvorfor bytta forumet ut f.a.e.n med kjøss a_??? Fordi folk liker ikke banning Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 transfer limit exeeded på begge sidene Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hva f.a.e.n...hvorfor bytta forumet ut f.a.e.n med kjøss a_??? Det skal du kjøss ikke bry deg om Sikkert fordi de mener banning ikke hører hjemme på forumet... eller for at dere ikke skal banne så forferdelig mye og lære dere å utrykke dere uten banne ord 'ps den første sia funker ikke dobbelt ps: Den andre siden fungerer heller ikke Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hva f.a.e.n...hvorfor bytta forumet ut f.a.e.n med kjøss a_??? Det skal du kjøss ikke bry deg om Sikkert fordi de mener banning ikke hører hjemme på forumet... eller for at dere ikke skal banne så forferdelig mye og lære dere å utrykke dere uten banne ord 'ps den første sia funker ikke Jeg føyer til at kjøss'en (ironi) min bevisst var skrevet kjøss Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Forslag til en toppers Poll: Hvilke fiskepinner er best: Frionor eller Findus? FiskePinneFetish.tk hadde vært no' Edit: Rette et par stygger Skriveleifer Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Testing 1 -2 ****** ta deg. Fean ta deg. Kjøss meg bak Fok Yo. (Det er kanskje mer en gode muligheter for at denne tråden blir kastet i søppel) www.skinn.no Åses skinn og lærdesign er god butikk ja. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 test 2 (moderator-mannen: ikke bli sinna nå, bare moro) fuck bjørn eidsvåg. Fuck of. Fuck you. Fucking. Fuckers. Motherfuckers. Fuck you fucking motherfuckers! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Talentløst å ha sida si hos Geocities. Men det er vel ikke alle som vet om Start og Home... Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Bare sånn at dere veit det, så funker www.fishfingers.tk nå..!!! HAHA..in ur face! ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Nå er vel ikke personen bak www.frionor.tk så veldig oppdatert hva gjelder internett sider og den fantastiske utviklingen vi har hatt på den grafiske fronten... Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det trur jeg neppe ass!!!! Fy ****** den posten her kommer til og bli pælma i søpla ass!! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Fucking Frank fikk fire fuckings flate fiskepinner fra fucking farmor Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 NAM NAM....fishfingers er digg....NAMNAM. faenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaentenker jeg filteret blei litt forvirra ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg