Deem Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Jeg har en Corsair HX620W strømforsyning, og et Asus P5QLD PRO hovedkort som jeg fikk levert i går. Problemet mitt er at strømkontakten til hovedkortet er for lite og jeg får ikke satt inn strømkabelen. Dette var ikke et problem med mitt forrige hovedkort. What to do? Endret 4. mars 2011 av Deem Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Pix or it didnt happen. Er det 20 eller 24pin i begge ender? Om det er 24pin, sikker på at den siste 4 pin er satt rett veg/ satt rett på så alt passer? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jepp, er 4 pin ekstra i den vanlige 20 pin kontakten så den er nå 4 pin. Se til at låseklemma liner opp så passer den som fot i hose. Tro meg, her er det "brukerfeil" og ikke designfeil som er ute å går grunnet at begge følger ATX standarden, og disse gutta lar deg ikke bare leke og herje og designe selv Lenke til kommentar
Deem Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Fant det ut senere samme kveld, hadde helt glemt tråden. Strømingangen var et heeelt annet sted på kortet enn mitt forrige kort, den var som usynlig. Derfor sleit jeg med å forstå hvorfor strømkontakten ikke ville inn i IDE porten (som er plassert der min forrige strøminngang var). Var så ivrig etter å få maskinen tilbake i full fart at jeg snublet noen ganger på veien. Brukerfeil, definitivt. Håper det gir noen en god latter. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Haha, joda, det ga nå en liten latter. Minner meg litt om videoen ^^: "Men det SKAL JO VÆRE PLASS TIL TRE!.... " (1:10) Håper det gikk bra med IDE-porten da. Endret 14. mars 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Deem Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, joda, det ga nå en liten latter. Minner meg litt om videoen ^^: "Men det SKAL JO VÆRE PLASS TIL TRE!.... " (1:10) Håper det gikk bra med IDE-porten da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå