Bjonski Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Er på jakt etter en ny gamer mus. Jeg har litt store hender og har hittil brukt en Microsoft Sidewinder. Jeg har sett på følgende: Roccat Kone+ Razer Deathadder Ace of Sweden Edge 3200 Sistenevnte liker jeg ikke utseende på, mens Roccat kone+ virker mest spennende. Skal også bestille tastatur og headset og har valgt: Microsoft Sidewinder X4 Corsair HS1 Noen innspill? Endret 5. mars 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Razer musene er ikke store, i det hele tatt, har selv en diamondback og fingrene mine når lett over hele musen, så håndflaten blir liggende på bordet og fingrene kontrollerer musa. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Razer Deathadder er da relativt stor? Kjenner en som hadde en slik og den er større enn Diamondback såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Den er noe større, men ikke mye. Men det avhenger jo selvsagt av hvor store hender du har, jeg sliter med å få handsker i størrelse 11 til å passe godt (og det er største standardstørrelsen virker det som). Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Tro om denne vil gjøre jobben? Ser jo litt teit ut, men den er kanskje god å holde i? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg vil anbefale microsoft intelli 3.0. Har litt store hender selv, og den passer veldig fint for meg, kunne nok kanskje vært litt mindre å, men kjempemus, rimelig og.Intelli 3.0 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Jeg bruker selv MS3.0 og er veldig fornøyd! Må innrømme at den blir fort slitt, men det er kanskje min feil.. Jeg prøvde MX518 og det var uaktuelt! EDIT: Jeg er 190cm høy og har 45cm lang penis. Endret 4. mars 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har ganske store hender også. Hadde deathadder før men jeg syns den ble litt for lav til at den passet hånda mi skikkelig. Har G5 nå, jeg kommer til å bli begravd med den grodd fast i hånda Du har ikke en butikk i nærheten der du kan prøve noen forskjellige? Passformen på mus er veldig individuelt, så det som er perfekt for meg kan godt ende opp som en skuffelse for deg. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Har bare Elkjøp og Spaceworld, men det er stortsett Razer og Microsoft som selges der. Skal jeg satse på en Ace Edge 3200? Den fikk gode tilbakemeldinger her på HW.no Edit: Valget falt på Ace Edge 3200, Ace Mousepad Gaming Edge T3200, Microsoft Sidewinder X4 Keyboard og Corsair HS1 Endret 4. mars 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Så bra ut den. Liker den støtten for lillefingeren på venstresiden. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 https://prisguiden.no/produkt/114826 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 hva er galt i fortsette bruke microsoft sidewinder musa? jeg har også store hender og jeg rett og slett elsker den musa:D Jeg er fornøyd med Sidewinder musa, men den begynner å gå i oppløsning. Lakken på knappene faller av og laseren tuller mye. Lenke til kommentar
Shaddrak Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 R.A.T 7 Denne kan du justere på lengden, tyngden og bredden Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg synes cyborg musene er utrolig stygge. Bestillingen er satt, venter bare på at pakken skal bli sendt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 For mye innstilling hadde bare blitt slitsomt, hadde trolig aldri blitt fornøyd og whina over feil størrelse på musa hver gang jeg daua! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Fikk pakken i går, men klarer bare ikke å venne meg til musa. Den har rar fasong, så det er vanskelig å få skikkelig tak på den. Klarer ikke løfte den uten at den faller ut av hånda. Headsettet og tastaturet er jeg fornøyd med. Tastaturet har en slags billig følelse, men det er kompakt og har lys for mørke stunder. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg kjøpte en Ace Edge 3200. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 ok. men den var ikke noe særlig, eller er det bare et tilvenningsproblem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå