Pipboy Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Som tittel sier, er ute etter hovedkort til sokkel 775. Mitt gamle var av typen Asus P5Q Deluxe. Har lite lyst til å gå over til ny sokkel, ny cpu, nye rambrikker og ny vannkjølingsblokk. Det blir fort dyrt og penger er det lite av. Hadde håpet å ha mitt eksisterende system i 2år til.... Bruker DDR2 brikker og trenger minimum 6 sata tilkoblinger. Har lyst til å holde meg på den riktige siden av tusenlappen. Jeg er ingen vanskelig person så hvis det er mye å hente på ende opp på feil side gjør jeg det. Så hva er det som er igjen på markedet? Ser netshop og komplett bare har 3 typer å velge mellomm, ingen som appellerer til meg. Noen utenlandske butikker som har noen fine kort? Kan godt tenke meg det samme HK, men noe bedre hadde ikke vært dumt. Tips til nytt i innland og utland samt brukt er ønskelig. send gjerne mail til: [email protected] Aleksander Endret 4. mars 2011 av Spilloman Lenke til kommentar
Noizer Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) her er det mange 775 kort å velge imellom og de selger fortsatt p5q kortet https://prisguiden.no/sok?count=18&n=&sort=price&order=asc&sort=price&order=asc&categoryId%5B%5D=10&detailId%5B%5D=575%282305%29&pg-q= kjøpte for ikke så lenge siden et nytt asus p5d-n Endret 4. mars 2011 av Noizer Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Har sjekket prisguiden, men den viser veldig mye som butikkene ikke har på lager. Og eller ikke lagerfører lenger. Lenke til kommentar
Noizer Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) dette brikkesettet er jo på vei ut så det blir bare færre å færre av de. det eneste er da å kjøpe med ddr3 eller gjøre som meg, jeg handlet på ebay.no fra uk og bestillte da et skjermkort som har funka nå ove et halv år snart. jeg søkte litt på ebay og fant mange 775 hovedkort. ps.no har 775 kort med ddr2 som er bestillt så er jo bare å sende de en kjapp mail;) de kortene ligger faktisk under ddr3 Endret 4. mars 2011 av Noizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå