John1 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hei alle sammen, Jeg har nylig kjøpt en laptop hos Elkjøp og ikke kjøpt forsikring på det. Jeg tenker nå at kansje det er en bra ting å ha. Så jeg lurer hvor er best sted å få forsikring. Pris messig og at forsikring dekker alt.(dvs hvis jeg heller en caffe opp på laptop det er dekket av forsikring) Endret 4. mars 2011 av John1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg regner med at de har lyst til å selge deg en forsikring hvis du går tilbake og spør etter det. Men de fleste forsikringsselskaper har jo objektsforsikring, så da kan du høre om hvilke termer de har. Men hvis ikke det var en spesielt dyr laptop ville jeg nok droppet det og heller spart opp pengene. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 I tillegg dekker garantien ting som ikke er din feil, for eksempel komponenter som slutter å fungere. Lenke til kommentar
John1 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Hei igjen, jeg har sjekket litt om idiot forsikring og fatt det til litt under 100kr pr år fra banken min. MYE MYE billigere en det fra Elkjøp. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du har vel reiseforsikring? Jeg har PC-forsikring gjennom Gjensidige, men bare fordi jeg får det gratis. Lenke til kommentar
John1 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Hei, ja jeg har det. Grunnen til at jeg vil ha idiot forsikring er fordi jeg ha tre unge barn...aldri vite hva kan skje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå