awesome18 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg og hybelkameraten min har kjøp ps3 og vi er på utkikk etter spill man kan sammen både online og offline. vi har for øyeblikket army of two og fifa, dc universe og tekken er på vei. Noen som har flere tips ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) edit: haha, ser du hadde det ja kane & lynch er vel ca i samme sjanger som army of 2? Endret 4. mars 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 cod black ops kan du hvertfall spille online i lag på Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 han har jo den allerede... Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Black ops online 2player er konge. Sterkt anbefales Spiler med en kompis av meg ofte i helgene,blir aldrig lei. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Få spill som kan spilles bare to spillere offline, samtidig som du kan spille 2 player coop online. Warhawk, er en relativ sikker slager og har alltid vært populær når jeg får besøk, du kan spille 2-4 spillere splitscreen, samtidig som dere spiller mot andre folk online. Evt. gjester hetenr KongRudi(2), ..(3), etc.. Husker ikke om dere kan spille bare 2 spillere alene offline. Men dere kan jo alltids starte en server og passordbeskytte den. Av de nærmeste nye utgivelsene, så kommer det ett nytt Motorstorm denne månden, Motorstorm - Apocalypse, det ser helt villt ut. Mener å tro at de har tenkt på det meste av multiplayer-splitscreen offline/online muligheter, selv om jeg ikke husker alle features i farten. Tror de ramset opp litt i de dev-diary'ene du finner på gametrailers.com Endret 10. mars 2011 av KongRudi Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Borderlands. FPS/RPG med støtte for både splitscreen og online co-op. 3 Lenke til kommentar
Placidus Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Enig med Borderlands. Morsomt alene men endra bedre med to Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg vet om noen hvertfall,Deathspank thongs of virtues kan du spille 2player,men trur du må kjøpe DLC.spyro the dragon på ps3 trur jeg man kan spille 2player på.Ninja gaiden sigma 2 kan man spille co-op online på,masse team missions.Critter crunch er 2player på storyn.Mortal kombat 9 kan man spille 2player i SP,vet ikke hvordan det med online enna. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Borderlands og Lara Croft: The Guardian of Light. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Resident evil 5 Jeg og broren min spiller på Professional over nett i disse dager. Er moro det. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Mortal kombat kommer 20.4. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Resistance Fall of Man har split screen coop, mens 2'ern har online coop. Endret 18. april 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Resistance Fall of Man har split screen coop, mens 2'ern har online coop. Jepp. RFOM anbefales for split screen spilling. Nummer 2 var en stor skuffelse da kampanjen ikke kan spilles gjennom sammen. (Ikke hovedkampanjen i alle fall). Jeg er på leting etter gode coop split screen spill selv og ser at mange gjør det samme. Trist at ikke spillutviklerne ser dette. Altfor få gode spill der ute. Det er jo genialt å kunne spille sammen med sin bedre halvdel, venner, søsken, barn etc i stedet for at noen sitter å spiller alene. Endret 21. april 2011 av Carnifex Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 http://www.co-optimus.com/ er en god plass for å finne co-op spill. Spiller en del co-op spill selv, og anbefaler Deathspank (1'ern var god, 2'ern ikke like god), Lara Croft: The Guardian of Light, og om du liker mindless rpg-action, Dungeon Hunter: Alliance. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Uncharted 3 skal få en form for offline coop, men det er jo fortsatt lenge til Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Fancy Pants Adventures .. kom ut på onsdag. (Mer fancy versjon av flash-versjonen). Og det har 1-4 player online og offline miks. http://fancypantsadventures.com/ Andre bra spill med lokal multiplayer: -Pixeljunk Shooter -Top Spin 4 (er ikke helt sikker på om det tåler to move-kontrollere samtidig, men går ut i fra at det går fint). -The Fight (latterlig bra med 2x2 move-kontrollere - må i det minste testes én gang, bare for å ha sett hvordan det ser ut). -Sports Champions har to-spiller-moduser (mere move). -flOw. (..men blir artig å se hva de gjør med Uncharted 3.. Og om online/offline miks kommer til å bli mer brukt). Lenke til kommentar
Skvulp Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg og hybelkameraten min har kjøp ps3 og vi er på utkikk etter spill man kan sammen både online og offline. vi har for øyeblikket army of two og fifa, dc universe og tekken er på vei. Noen som har flere tips ? Okay for det første, hvorfår skulle dere ha et coop spill uanset. trode ikke coop lagde spill engang. uansett typisk playstation å lage billigeskitspill uanse!!!!! For det andre jeg har tips til deg. neste gang skriv \"kjøpt\" med \"kjøpt\" og ikke \"kjøp\" du må lere deg å skrive smartass. typisk playstationspillere å vere så naive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå