Gå til innhold

PS3! Etterlyser offline/online 2p coop spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få spill som kan spilles bare to spillere offline, samtidig som du kan spille 2 player coop online.

Warhawk, er en relativ sikker slager og har alltid vært populær når jeg får besøk, du kan spille 2-4 spillere splitscreen, samtidig som dere spiller mot andre folk online.

Evt. gjester hetenr KongRudi(2), ..(3), etc.. Husker ikke om dere kan spille bare 2 spillere alene offline.

Men dere kan jo alltids starte en server og passordbeskytte den. :)

Av de nærmeste nye utgivelsene, så kommer det ett nytt Motorstorm denne månden, Motorstorm - Apocalypse, det ser helt villt ut. :)

Mener å tro at de har tenkt på det meste av multiplayer-splitscreen offline/online muligheter, selv om jeg ikke husker alle features i farten.

Tror de ramset opp litt i de dev-diary'ene du finner på gametrailers.com

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg vet om noen hvertfall,Deathspank thongs of virtues kan du spille 2player,men trur du må kjøpe DLC.spyro the dragon på ps3 trur jeg man kan spille 2player på.Ninja gaiden sigma 2 kan man spille co-op online på,masse team missions.Critter crunch er 2player på storyn.Mortal kombat 9 kan man spille 2player i SP,vet ikke hvordan det med online enna.

Lenke til kommentar

Resistance Fall of Man har split screen coop, mens 2'ern har online coop.

Jepp. RFOM anbefales for split screen spilling. Nummer 2 var en stor skuffelse da kampanjen ikke kan spilles gjennom sammen. (Ikke hovedkampanjen i alle fall).

Jeg er på leting etter gode coop split screen spill selv og ser at mange gjør det samme. Trist at ikke spillutviklerne ser dette. Altfor få gode spill der ute. Det er jo genialt å kunne spille sammen med sin bedre halvdel, venner, søsken, barn etc i stedet for at noen sitter å spiller alene.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Fancy Pants Adventures :) .. kom ut på onsdag. (Mer fancy versjon av flash-versjonen). Og det har 1-4 player online og offline miks.

http://fancypantsadventures.com/

Andre bra spill med lokal multiplayer:

-Pixeljunk Shooter

-Top Spin 4 (er ikke helt sikker på om det tåler to move-kontrollere samtidig, men går ut i fra at det går fint).

-The Fight (latterlig bra med 2x2 move-kontrollere - må i det minste testes én gang, bare for å ha sett hvordan det ser ut).

-Sports Champions har to-spiller-moduser (mere move).

-flOw.

(..men blir artig å se hva de gjør med Uncharted 3.. Og om online/offline miks kommer til å bli mer brukt).

Lenke til kommentar

Jeg og hybelkameraten min har kjøp ps3 og vi er på utkikk etter spill man kan sammen både online og offline. vi har for øyeblikket army of two og fifa, dc universe og tekken er på vei.

Noen som har flere tips ?

Okay for det første, hvorfår skulle dere ha et coop spill uanset. trode ikke coop lagde spill engang. uansett typisk playstation å lage billigeskitspill uanse!!!!!

For det andre jeg har tips til deg. neste gang skriv \"kjøpt\" med \"kjøpt\" og ikke \"kjøp\" du må lere deg å skrive smartass. typisk playstationspillere å vere så naive

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...