Fenolf Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei nå har jeg sånn halvveis bestemt hvordan komponenter jeg skal kjøpe men passer det sammen? Jeg gikk utifra en sum rundt 10.000 kr. PCen skal stort sett brukes til spilling Så her er komponentene jeg har satt sammen. Kabinett: Cooler Master HAF X Big Tower Sort PSU: Corsair HX 850W PSU GPU: ASUS Radeon HD 6970 2GB GDDR5 Hovedkort: ASUS P7P55D-E PRO, Socket-1156 CPU: Intel Core™ i5 Quad Processor i5-760 RAM: Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9 HDD: Corsair SSD Force Series 2,5" 60GB Bracket: OEM SSD 2.5" to 3.5" Bracket SATA HDD2: Samsung SpinPoint F3 1TB CD: Samsung DVD±RW burner, SH-S223C Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ser slik ut, men vil du ikke heller ha en sandy bridge? CPU/HK? Lenke til kommentar
Fenolf Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Ser slik ut, men vil du ikke heller ha en sandy bridge? CPU/HK? hmm er det sånn veldig mye raskere? har ikke lest så mye om det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå