Predator Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Når jeg spiller cs får jeg etter en stund denne feilmeldinga: Net sendpacket error: NO ERROR Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne??? Og ja! spillet er originalt! På forhånd, takk for all hjelp! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 har fått den selv. Liker den ikke, sier at det er ingen feil, men fortsatt så klikker spillet, hmm, løste det med å reinnstalere half life og cs. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 du bruker ikke trådløst kort vel? prøve å disable IPX? skriv -noipx inn som argument i linken du bruker til å starte HalfLife.. Lenke til kommentar
Predator Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Heisann! har prøvd både med og uten ipx ja..... Får prøve en re install nå.. kanskje det hjelper... Lenke til kommentar
Predator Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Reinstallasjon fungerte ikke nei.... Noen andre gode forslag??? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Spiller du i lokalt nettverk evt. har flere pc'r som er på nett på likt? Du bruker en router/swich til nettverket? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hehe, det må være den mest geniale feilmeldinga som finnes; "error: no error"... anyhow, har hørt mange hyle over det på nettverk, det er vel noe feil med pakkesending, kanskje når kabler ikke sitter helt godt i huber/switcher eller liknende... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Fant dette på en eller annen side for en stund tilbake, men har aldri prøvd det selv. "net_send packet error" To fix this problem you need to go to the system.ini file and check the [vcache]. If there is nothing there, add these lines under the word [vcache]: MinFileCache=**** MaxFileCache=**** It should look like this. [vcache] MinFileCache=**** MaxFileCache=**** Replace **** with one of the following values: If you have from 16-32 MB of RAM: MinFileCache=2048 MaxFileCache=2048 If you have from 32-96 MB of RAM: MinFileCache=4096 MaxFileCache=4096 If you have 128 MB of RAM or more: MinFileCache=8192 MaxFileCache=8192 Another way would be setting the maximum amount of RAM HL/CS is allowed to use. Right click on your CS shortcut and select "Properties". Right now the Target line should read something like this: CS retail version: C:SierraCounter-Strikecstrike.exe -console CS mod version: C:SierraHalf-Lifehl.exe -game cstrike -console Change it to this: CS retail version: C:SierraCounter-Strikecstrike.exe -console -heapsize ***** CS mod version: C:SierraHalf-Lifehl.exe -game cstrike -console -heapsize ***** Replace ***** with 75% of your total memory in KB, ex. you have 128 MB RAM then heapsize should be 98304. 1 MB = 1024 KB. Lenke til kommentar
Predator Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Hei igjen. Jeg sitter ikke i noe LAN. Jeg får det når jeg spiller på internett igjennom ei vanelig ISDN linje. Jeg har hatt problemet før også.... man da plutselig forsvant det en gang.. aner ikke hvorfor. Nå er i allefall problemet tilbake... Skal prøve tipsene til Zn00ker nå... Takk for all respons! Lenke til kommentar
Predator Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Usj...det fungerte heller ikke zn00ker.... sjekket også kontaktene for å være sikker på at de satt ordentlig... Ingen ting ser ut til å fungere... hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå