Wubble Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen forslag til hvordan man kan slå ihjel 10-12 timer alene på natten? Noe som ikke gjør meg trøtt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Laste ned og spille Dead Space 2. Da sovner du 100% garantert ikke, det spille er smekkfullt av cheap scares Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Tror dessverre ikke jeg har god nok PC til å kjøre det. Og med en nedlastingsfart på 200kB/s hadde det nok tatt hele natten å laste det ned. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ta deg et par drammer og tenk over livet. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor skal du døgne hvis du ikke har noe å gjøre på? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Sjekk ut chicksa på skybyen Endret 4. mars 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg støtter Gypsy's forslag, men husk god musikk Ellers kan du sitte på Reddit, utrolig mye interessant 2 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor skal du døgne hvis du ikke har noe å gjøre på? Sto opp halv fire i dag, for så å sove et par timer på sofaen. På tide å å fikse døgnrytmen igjen. Ta deg et par drammer og tenk over livet. Hehe, får nok bli det ja. Sjekk ut chicksa på skybyen Har ikke noen skyby, men får forhåpentligvis noen timer med underholdning på reddit. 2 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Spill Hold the button: http://www.mabuhaynet.com/games/hold-the-button.php 1 Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Smoke some shit. Og musikk. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg vedder ballene mine på at han sovnet kl 04 og dreit i hele døgninga. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vycan, hvordan gikk det da ? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Her er hva jeg pleier å gjøre på sene kvelder: Onanere, spille, utforske internett, se på bilder av Thom Yorke og sist men ikke minst.. Gråte. Endret 4. mars 2011 av Tupelo 1 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Vycan, hvordan gikk det da ? Gikk relativt bra, bortsett fra at jeg sov litt nå på dagen. Får forhåpentligvis lagt mej snart. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva gjorde du på da? må ha vært ganske vanskelig å holde seg opptatt hele tiden.. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Tok meg et par øl, surfet og så film. Og en tur ut for å kjøpe mat. Er dessverre ikke så mye å gjøre på når "alle" andre sover. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen spes grunn til at du døgnet? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 For teh lulz, seff. Støtter forslaget om onani. Jeg sitter gjerne til morgengry og lenger. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Kunne gjerne tenkt meg noen forslag selv for meg her jeg sitter i en adgangskontroll. Kan ikke forlate plassen og har kun en gammel skolepc uten noen spill, kun noen filmer og serier. Dette er femte natta på rad der jeg har 12 timers vakter, så har sett gjennom det meste som er interresant også da Mvh Olav B, G Endret 5. mars 2011 av olavgulb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå