Vent180dager Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hellu, jeg tror kanskje jeg ( eller ett virus ) har slettet CD Driveren (jeg tror det er det det heter i allefall..?) fra datamaskinen, så nå kan jeg f.eks ikke se på film, installere spill etc.etc Noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake? NEI, jeg har ikke noen CD som kom med datamaskinen rett og slett fordi det ikke var med noen.. Skulle det være noe du trenger og vite om datamaskinen min for og gi meg noe hjelp si ifra snarest...Jeg selv har ikke peiling på noe =/ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Generellt kan drivere lastes ned fra maskinprodusentens hjemmeside. Drivere er avhengig av den spesifike hardwaren og operativsystem (husk forskjell på 32-bits/64-bits utgaver). Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvilket operativsystem bruker du? Det her er jo noe som skal skje automatisk. Har aldri hatt noen cd eller andre former for filer knyttet til driver for optisk leser. Det er så basic at alltid er inkludert, omtrent som støtte for mus og tastatur. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hvilket operativsystem bruker du? Det her er jo noe som skal skje automatisk. Har aldri hatt noen cd eller andre former for filer knyttet til driver for optisk leser. Det er så basic at alltid er inkludert, omtrent som støtte for mus og tastatur. Windows 7 x64 bit edit: Jeg tror jeg har fått fikset det nå .. Jeg fulgte bare denne guiden her http://en.kioskea.net/forum/affich-25531-help-i-have-uninstalled-my-cd-dvd-rom-driver Awesome Endret 4. mars 2011 av Herpderpdoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå