DrPhD Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei Jeg har lært meg grunnleggende HTML og CSS, og skal skape elementene til siden min, slikt som navigasjonsbar, header osv.. Noen som har forslag til et gratis og brukbart redigeringsprogram i den sammenheng? :-) Lenke til kommentar
Teig Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du kan bruke Notepad++ som er en forbedret versjon av standard Notepad med fargemarkering av syntaks o.l. Hvis du derimot vil ha et fullstendig program, kan du se på Dreamweaver, men dette koster penger. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Snakker du om å tegne grafikken eller å programmeree HTML-elementene? Tegne grafikken: Gimp, Krita, Paint.NET, Incscape. Programmere: Vim, Emacs, Geany, Notepad++, Notepad, Leafpad. Lenke til kommentar
DrPhD Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg myntet på selve grafikken, men formulerte spørsmålet på en rar måte. Takker for svar. :-) Endret 3. mars 2011 av DrPhD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå