Zoop Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg lurer på om noen av dere veit hvor man kan få kjøpt en WIFI jammer.ikke de dyreste og beste, men en som kanskje blokkerer WIFI på en radius av ca. 10 meter. noen som vet noe om dette?? Sorry hvis dette er feil sted for dette! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er ulovlig å bruke slike her i landet, men du finner de i utenlandske nettbutikker, blant annet DealExtreme. Lenke til kommentar
Zoop Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Tusen takk for svar Hvis jeg bestiller fra utlandet, kan det bli et problem i tollen da?? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja... Du kan komme i fengsel Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis jeg bestiller fra utlandet, kan det bli et problem i tollen da?? Nå vet jeg ikke om det er ulovlig å eie slikt utstyr, så det kan jeg dessverre ikke svare på. Men i verste fall blir den beslaglagt og du risikerer en bot. Hvis dette skjer, kan du jo alltids nekte for at det var du som bestilte den. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis jeg bestiller fra utlandet, kan det bli et problem i tollen da?? Eneste du risikerer er at de tar pakken din Lenke til kommentar
Zoop Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Takk for svar Men er det noe muligheter for at man kan få tak i dette i Sverige? Lenke til kommentar
langlo94 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hva er det du trenger den til egentlig? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hvis man ønsker å begense trådløse forbindelsen, kan man jo bare kryptere ruteren, også skjule nettverket. Ser ikke vitsen å nekte folk på 10 meters avstand muligheten å bruke trådløs internett, mobil og radio. Det er veldig dårlig gjort i så fall. Husk at det kan gå også ut over deg selv. siden du er nærmest jammeren. Hvis du ikke trenger trådløs ruter, kan du heller bruke pengene på en ruter uten trådløs. Endret 17. mars 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
leftbrain Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg lurer på om noen av dere veit hvor man kan få kjøpt en WIFI jammer.ikke de dyreste og beste, men en som kanskje blokkerer WIFI på en radius av ca. 10 meter. noen som vet noe om dette?? Sorry hvis dette er feil sted for dette! Kan du ikke bare fjerne sikkerhetsbryteren på en mikrobølgeovn - det blir en effektiv Wi-Fi-jammer - bruk den ofte, la den stå på lenge, og hold deg i nærheten av den, så er vi snart kvitt risikoen for at du kommer med andre jammere i nabolaget mitt. Lykke til! Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Slike jamere er ofte ikke kvalitetsutstyr, og tar fort ned flere ting enn de er laget for. (F.eks. GSM) Se ikke bort i fra at du får besøk vist du bruker en slik mye, da de er relativt lett å spore og totalt ulovlig å bruke. Lenke til kommentar
alfal Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=Wifi+Jammer http://shop.ebay.co.uk/i.html?rt=nc&LH_PrefLoc=2&_nkw=signal%20blocker&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m283 Endret 27. mars 2011 av alfal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå