Addyb0y Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 ...så jeg har tenkt til å fremføre en rap for han. Hva syntes dere så langt? Altid da jeg var aleine var du her for meg i de mørkeste stunder kunne jeg alltid stole på deg du var mitt sikreste kort mitt ess i ermet i en mørk tid hvor mamma ga faen i meg var aldri aleine kveldene ble aldri seine da jeg visste at jeg alltid hadde deg å regne med Etter å ha vokst opp aleine uten en far kan du aldri forstå hvor uheldig du var Jeg husker en kveld jeg satte hjemme før eksamen du brukte time etter time for å hjelpe meg med å ta den selv om det ikke alltid gikk like bra ble du aldri sur, du så bare på meg og sa "Det er ikke verdens undergang, det kommer til å gå greit" Pappa, jeg håper du forstår at jeg elsker deg 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Syntes det var bra skrevet jeg Tror din far kommer til å like den Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Så søtt og rørende ha en phet beat da kanskje noe som dr dre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå