Empathy Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Men den gigabyteversjonen på dustin er den like stor som et vanlig gtx 570? Det vil vel få plass i 922en min? tusen takk for fantastiske svar! Er det kortet like stort som dette? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623542 sorry for å virke litt noob Siden det er 3 vifter, er det gjerne litt lengre. Men jeg er ganske sikker på at du får plass til det i 922. Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Okei, er det stor forskjell på dette fabrikklokkede kortet en det som ikke er det fra gigabyte? Det som er overklokket koster 40kr mindre på dustin Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Har lagt in ordre på gigabyten, men er det noe forskjell på den gigabyten med 3 vifter og twin frozr? Lest litt at de er veldig like, og er nesten uansett hva man velget? Hvilke av disse to skal jeg ta? De vil vel passe i et haf 922? Endret 7. mars 2011 av yrian90 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er nok samme gode kjølinga, men du får håpe den passer då. Har mine tvil. Men eller så får du deg jo et modda kabinett Bare bra det da Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 finner ingen plasser der det står lengde på det Noen som har link eller vet hvor langt det er? For hvis ikke så tar jeg twin frozr, det skal vel garantert passe? Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Går for et twin frozr er det plass der? Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 ops, sorry for dobbelpost. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Er det GTX 570 Twin Frozr du lurer på om passer? I så fall så oppgir MSI at kortet er 26cm langt, det er mer enn nok plass i HAF 922 til det. Jeg har selv 922 og det er massevis av plass. ATX definisjonen er 24.3cm bredt, så kortet vil bare stikke ~2cm utenfor, så det vil gå med god margin. Strømkontaktene til skjermkortet stikker også ut på toppen så vidt jeg kan se, men det hadde uansett ikke blitt et problem. Har sett folk med 5970 i HAF 922, som er betydelig mye lengre enn 570. Endret 7. mars 2011 av siindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå