Nistelrooy Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei. Jeg ser etter en app som gjør at jeg kan vekke opp telefonen min fra dvalemodus. Det er en HTC Desire. Power-knappen har dessverre sluttet å virke, og den eneste måten jeg klarer å få kontankt med telefonen min på nå er ved å gjøre en av følgende: - Sette i laderen - Motta en melding eller samtale - Ta ut batteriet og sette det inn på nytt Med andre ord veldig tungvindt! Det jeg altså ser etter er en app som gjør at jeg kan vekke opp telefonen fra hvilemodus med en annen knapp enn den på toppen. Det er det samme for meg hvilken knapp dette er. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 HTC Desire HD (Funker sikkert for lillebroren dens også ) Om du slår på alarm på et bestemt tidspunkt og telefonen din er av vil den slå seg av. Men da må du vel ha et fast tidskjema om når du skal bruke mopbilen din eller ikke Du kan jo sende den på reprasjon eller kjøpe Desire HD (Siste er anbefalt ) Lenke til kommentar
carwin Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg kan vekke og låse opp min tlf. med scroll-knappen. Det krever dessverre root/custom-rom. En quick-fix er å installere "No Lock" fra Market. Denne app'en slår av og på låseskjermen, slik at du kan starte opp telefonen med hvilken som helst tast. Ulempen er selvfølgelig at telefonen _vil_ våkne opp når du trykker på en tast, også i lommen... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er en av de få som er så sær at jeg trives med å låse opp telefonen med "på-knappen". Uansett, så mener jeg at WidgetLocker skal gjøre susen. Jeg har det ikke installert nå, så får ikke sjekket. Sist jeg hadde det inne hadde jeg ikke rootet telefonen (noe jeg har nå), og da mener jeg at det var mulig å vekke telefonen via andre knapper. Koster et par dollar, men hvis du prøver innen 15 min og det ikke fungerer er det bare å avinnstallere. Da slipper du å betale Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 WidgetLocker lar deg vekke telefonen med hvilken som helst annen knapp. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 du kan roote og flashe en fil som gjør at du kan vekke med OTP. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Men for å roote må han vel komme seg inn i recovery mode? Og det er vel umulig uten en velfungerende power knapp? Ikke at jeg skjønner hvordan han får skrudd på telefonen heller da. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Men for å roote må han vel komme seg inn i recovery mode? Og det er vel umulig uten en velfungerende power knapp? Ikke at jeg skjønner hvordan han får skrudd på telefonen heller da. Du kan boote til recovery via PCen, men er sikkert noe som gjør at du må skru den av og på. Du har ikke vurdert å få det fikset? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Takker for svar folkens! Skal prøve forslagene deres nå snart. Å få det fikset på service virker ganske uaktuelt for øyeblikket. Jeg har ingen forsikring på telefonen og skaden er selvforskylt. Om jeg sender den inn vil de fort finne både vann- og støtskader. Men om en av appene virker som jeg håper vil det ikke være noe problem for meg. Edit: Hvordan jeg får skrudd på telefonen? Den skrur seg på automatisk når man setter inn batteriet. Endret 4. mars 2011 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Du kan betale for en reprasjon. De ter billigere enn å kjøpe ny mobil Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Om man sender inn en vannskadet mobil vil de ikke fikse den uansett, fordi disse tar kvelden etterhvert uansett. Da må man betale hvis man vil få den tilbake. Uansett så ser det ut til at jeg har klart å fikse problemet. AnyUnlock gjør så jeg kan låse den opp ved å trykke en hvilken som helst knapp for å låse den opp. For å låse den finnes det mange apps. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ah nice. På min gamle mobil så slo jeg av mobilen og tok ut batteriet og la den på et tørt sted for noen dager hvis dedn hadde blitt våt. (Og det funka ) Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Telefonen har nå plutselig begynt å virke normalt igjen! Power-knappen virker igjen, så ingenting er bedre enn det. Gikk også fint med de appsene jeg fant, selv om det var litt mer tungvindt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er det som er så fint med vannskadede mobiler. Du vet aldri hva de finner på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Telefonen har nå plutselig begynt å virke normalt igjen! Power-knappen virker igjen, så ingenting er bedre enn det. Gikk også fint med de appsene jeg fant, selv om det var litt mer tungvindt. Jaja, det var det jeg mente. Lot min gamle mobil tørke etter vannskader så begynte knappene å fungere igjen. Vannet inne i mobilen tørke tsikkert bort eller noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå