Vertical^ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Aiaiai! Nå begynner det, akkurat idet United skal ut i årets viktigste kamp Luksusproblem. Multitasking! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 I maraton er det bedre å ligge i en gruppe enn å springe alene. Det er ingen så rykker fra start, for å si det slik. Hva begrunner du det med? Feltet sprekker opp lenge før slutten innen langløping. Ikke mølje helt til slutt sånn som det her. At det er lettere å springe i gruppe er det helt klart. Det er mye lettere å ligge i rygg enn å ligge alene. Bare se når de springer 3000m og skal prøve å slå rekorder etc. Blir dratt lenge da. Blir ikke mølje helt til slutten nå heller, mange kommer til å sprikke nå som Hellner fyrer på. Lenke til kommentar
Simen78 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Moro at Sjur er med å preger løpet Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Harvey blir skummel.. Hellner også. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Omg, tiden går altfor fort! Det er jo bare sånn 12,7 km (eller 15 km) igjen! Endret 6. mars 2011 av Lami Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er redd Hellner kommer til å kjøre tøft resten av femmila. Håper Northug henger på. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 som før, kun Petter vi kan regne med i toppen, de andre ser ut til å være kjørt av Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei huff! Jeg liker IKKE at det er to svensker framme. Vet ALDRI hva de finner på! Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fantastisk og se hvor vanvittig mange tilskuere som er møtt opp på stadion. Det minner meg om gamle klipp jeg har sett fra OL- Lillehammer '94. Petter Show! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hva hadde skjedd om han ene svensken hadde hekta Petter som han falt med vilje og han andre hadde rykka fra å vunnet? Tenker Harvey-rykket kommer mot slutten av bakkene, er for tidlig til å kjøre nå for han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Petter må da bare ta dette nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Huff... nå er jeg nervøs igjen kjenner jeg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Petter styrer dette løpet med jernhånd. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nå er det nesten så jeg vurderer å ta opp nettleseren i tilfelle TV-signalet skulle buttfucke seg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har Hellner falt av :O ? Liker det! Selv om de nok tar igjen de som leder nå nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå