Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Northug hang godt med i fjor da han vant en fantastisk underholdende 5-mil. En totalt annerledes trase, men det er jo dette han er best i verden til, så mulighetene er virkelig tilstede. Pft. Tord Asle vinner imorgen! Da skal vi isåfall kjøre nedover, uansett hvilken hastighet som trengs. Det er visst ingen seremoni i morgen som de andre dagene. De tar vel alt i kollen i morra? Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tøff løype i dag, og det er nok ikke fordel petter. Vi så hvordan damenes løp utvikla seg. Bakkespesialister som legkov må ikke ha dagen! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja spennende blir det. Kanskje vi vil se at Northug har vært med på for mye på kort tid slik at han "sprekker" litt som Bjørgen Håper jo sef på GULL da Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tøff løype i dag, og det er nok ikke fordel petter. Vi så hvordan damenes løp utvikla seg. Bakkespesialister som legkov må ikke ha dagen! Legkov har nok ikke dagen. Jeg er dog mer bekymret for Heikkinen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Mja, virker som om Legkov har bomma på formen i dette mesterskapet. Tror Pettern vil være med helt inn jeg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er Petter med inn til "hellner"bakken så vinner han. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Huff, kaller folk det forsatt for Hellnerbakken.. jaja. Dette skal bli veldig spennende 5 mil! Håper på gull til norskene 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Oi damn. Jeg postet men så skjedde det ingenting så trykket jeg post flere ganger men ingenting skjedde, så fikk jeg sql error og kom ikke inn på diskusjon.no Hm, har en følelse for at svenskene kommer til å prøve å hindre Northug hvis han leder mot mål. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hahaha, Bjørn Dæhlie: "Petter kommer til å kjøre den vanlige terrorteknikken. Gli opp og ned i feltet og lure på hvorfor de andre egentlig er der." Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Haha, elsker kong dæhli. Den største optimisten av dem alle! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Sang av damer i midtlivskrisen fra destinasjonen telemark på øret to sekunder etter at jeg har stått opp er ikke akkurat godt for kropp og sjel.. Kom igjen Northug, dette blir spennende! Endret 6. mars 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hm, visste ikke at Petter har vunnet så mange fem-miler.. Spenningen i dag blir vel om Petter klarer å henge på når de andre forsøker å stikke. Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Oppladning med Vasaloppet, og nå 5-mila! Kos, kos, kos! :!: Hvem tør å forsøke å sprenge feltet først? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hellner går opp fort gitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er en liten mengde folk rundt i løypa. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er dette den samme løypa som under prøve-vm? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sitter på jobb og har femmila på stream... Satser på Northug-gull! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Er veldig nervøs for at du noen kan finne på å smelle til som Johaug gjorde i går Endret 6. mars 2011 av Sjuki Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Blir spennende å følge med på det her. Noen som vet ca hvor lang tid de bruker? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Overrasket over hvor langt frem Petter ligger.. Unormalt! Blir nervøs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå