Raste95 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Klokken 13:00 Søndag den 6. mars er det tid for årets siste øvelse i SKI-VM i Kollen. Da er det 50 km friteknikk for herrer. Etter min mening så er jeg litt usikker på om Northug tar gull på denne øvelsen, dette etter hvordan han har prestert i år. Men Northug har vel overrasket før... Noen som husker femmila i OL Vancouver i fjor?? Hvem tror dere tar og stikker av med 1.plassen? Blir det Hellner eller Northug? Eller kanskje det blir en annen? Håper jo selvsagt på gull til Norge, men er litt usikker på Northug... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Holder feltet inn tror eg ingen slår Petter. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Håper på en reprise fra OL i fjor. Satser på Petter. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Håper seff på Petter, men etter alt han har gjort i VM så er det ingen sure miner om han ikke skulle klare det. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er såpass jevnt at ingen kommer til å klare å lage et rykk, og Northug kontrollerer spurten. Dette begynner nesten å bli kjedelig, hehe. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Om petter har en ok/normal dag så blir det gull. De andre er sjanseløse. Det er kun en mann som har ristet av seg Petter før. Og jeg tror ikke Bauer er i den formen nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bauer er vel uansett ikke noe særlig god i skøyting. Frykter et par av russerne jeg, pluss Hellner. Legkov og Vylegzhanin. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Er hvertfall ikke bekymret for Legkov. Vylegxzcdasf derimot. Han kan bli skummel. Endret 5. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det blir litt av et antiklimaks om det ikke blir medalje i morgen tror jeg, jfr damenes innsats i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er en hard løype dette. Spennende å se om Pettern klarer å henge på. Hatt noen utladninger iløpet av VM han også. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kan Heikinnen holde en 50km? Han er jo nesten like liten som Johaug, og det ser ut til å være en fordel i oppoverbakkene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Han kan holde selvsagt. Men han var ikke akkurat "vass" på stafetten i går. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Pft. Tord Asle vinner imorgen! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Pft. Tord Asle vinner imorgen! Da skal vi isåfall kjøre nedover, uansett hvilken hastighet som trengs. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Northug hang godt med i fjor da han vant en fantastisk underholdende 5-mil. Hvis han er 100% frisk tror jeg han vinner igjen. Den finishen han har er det ingen som kan slå. Men jeg er litt lur på Alex Harvey. Han stod over stafetten og skal være godt uthvilt. Men spørsmålet er hvor godt han tåler en 5-mil da. Vylegzhanin må også regnes med, mens Legkov kan vi bare glemme. Spørs om han går i det hele tatt. Tror heller ikke dette er distanse for Hellner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Pft. Tord Asle vinner imorgen! Da skal vi isåfall kjøre nedover, uansett hvilken hastighet som trengs. Det er visst ingen seremoni i morgen som de andre dagene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 So what. Vinner Tord Asle skal jeg til Oslo og skape furore utover byen hele natta Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 So what. Vinner Tord Asle skal jeg til Oslo og skape furore utover byen hele natta Helt klart. Da skal jeg gå med pilotbriller hele natta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå