Toiletpaper Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 For ca 1 år siden hadde jeg en rar opplevelse. Nå husker jeg ikke helt hva drømmen gikk ut på, men jeg husker ihvertfall at det var et mareritt. Greia var at da jeg våknet merket jeg at dyna løftet seg over brystet. Jeg prøvde da å rope, men det klarte jeg ikke siden det bare kom luft ut. Dermed så prøvde jeg å blåse det høyeste jeg kunne :!: . Men 2-3 sekunder senere senket dyna seg, og jeg snudde meg og tenkte hva faen var det som akkurat skjedde Tanta mi sa noe om at hjernen var våken, men at kroppen fortsatt sov ellernoe sånt =P Har sånne opplevelser noe navn? (Det med dyna kan selvfølgelig bare være innbilning, men jeg er ganske sikker på at det skjedde siden jeg var jo våken) :!: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Tror det kalles søvnparalyse Har IKKE lyst til å oppleve det selv, har hørt at folk innbiller seg monstre og sånt Endret 3. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Tror det kalles søvnparalyse Har IKKE lyst til å oppleve det selv, har hørt at folk innbiller seg monstre og sånt Takk for svar! Ja, kjente meg godt igjen når jeg leste om det på wikipedia. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Wow slik har jeg opplved flere ganger også, tror jeg. Jeg våkner av at noe slår ned beinet mitt og jeg ser noe hvitt fly forbi. Har hendt mange liknende hendelser med meg. Noen ganger kan det være flere ganger i uka. Hender søvn paralyse oftere med noen personer en andre personer? Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Wow slik har jeg opplved flere ganger også, tror jeg. Jeg våkner av at noe slår ned beinet mitt og jeg ser noe hvitt fly forbi. Har hendt mange liknende hendelser med meg. Noen ganger kan det være flere ganger i uka. Hender søvn paralyse oftere med noen personer en andre personer? Søvnparalyse hender oftere med noen personer en andre, ja. Ihvertfall etter det jeg har lest til nå. Du kan lese mere om Søvnparalyse her: http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnparalyse Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er ikke verre enn at kroppen ikke helt online. Mange drivere som lastes i hjernen . Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tror det kalles søvnparalyse Har IKKE lyst til å oppleve det selv, har hørt at folk innbiller seg monstre og sånt Jeg har innbilt meg "monste og sånt" den gangen jeg fikk sövnparalyse i 14-årsalderen. Små röde og grönne ting på störrelse med apelsiner med store hoggtenner var på rommet mitt. I massevis. Rommet gynget og det föltes som om jeg satt i en karusell. Jeg var bare 14 år og bodde selvsagt hjemme da. Jeg kom meg ut av senga på en eller annen måte, åpnet döra og ropet til mamma at jeg "er sjuk". Jeg husker ikke noe mer etter det...Husker ikke hva hun sa engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå