Tristus`- Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Sikkert et dumt spørsmål, men uansett, finnes det et program der du trykker f.eks. på "REC" og da tar du opp skjermbilde og kan se det i video programmer etterpå?!? Bare lurte.. hehe.. Ville vært litt kult da.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det finnes forskjellige programmer. Du har Fraps som er/var et av de mest brukte. Det er veldig enkelt å bruke men ulempen er at det bare tar opp i 640x480, ihvertfall sist jeg sjekket. Man må bruke et program utenom for å ta opp lyd. CamStudio er det andre programmet jeg har prøvd og her er det mye mer muligheter. Samtidig som man kan ta opp i høyere oppløsninger tar dette programmet også opp lyd. Det finnes sikkert utallige flere programmer men dette er de to jeg har prøvd selv og har erfaringer fra. Gjør noen søk på www.google.com så får du nok et skikkelig svar. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 skal du ha screenshot holder det bare at du trykker på tasten som heter "prt scr" som er akronym for "Print Screen"....du limer deretter bildet inn i din favoritt-bilde-redigerings-program Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 skal du ha screenshot holder det bare at du trykker på tasten som heter "prt scr" som er akronym for "Print Screen"....du limer deretter bildet inn i din favoritt-bilde-redigerings-program Jeg tror dette er den beste løsningen ja... btw. fraps, er ikke det ett lite prog som leser av fps i spill da? mulig det er flere program som heter det samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå