-Gabriella Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg blir russ i mai og ønsker å kjøpe et nytt kamera for denne anledningen. Det må være vanntett og billig (under 1000kr, helst billigere, hvis det går an). Det er også en fordel om kameraet tar bra bilder i mørket. Jeg vil at det skal være billig slik at det ikke gjør noe om det går i stykker, men hvis noen vet om noe bra som de tror holder gjennom hele russetiden og kanskje en sydentur til Ayia Napa hadde jeg blitt kjempeglad! Beklager hvis dette er et håpløst emne eller jeg har gjort noe feil, jeg pleier ikke å skrive så mye på forum. Endret 3. mars 2011 av -Gabriella Lenke til kommentar
se# Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Det er ikke så lett å komme under 1000. I prisguiden er det lett å finne en oversikt over vanntette modeller. Det finnes noen få rundt 1000, men jeg har ikke brukt noen av disse så jeg ikke si noe om hvor bra de er. Endret 3. mars 2011 av se# Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 kjøpte meg et Fujifilm FinePix XP10 her om dagen på tilbud til 844 på leffdal, men sikkert utsolgt nå uansett. Et veldig fint lite kamera som jeg kan ha i skijakka uten bekymring Lenke til kommentar
-Gabriella Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 kjøpte meg et Fujifilm FinePix XP10 her om dagen på tilbud til 844 på leffdal, men sikkert utsolgt nå uansett. Et veldig fint lite kamera som jeg kan ha i skijakka uten bekymring Tar det bra bilder i mørket? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Tror nok det er akkurat lik alle andre Kompaktkameraer i den prisklassen, du må nok bruke blitsen for og kunne ta bilder i mørkere omgivelser. Er nok et helt greit partykamera. Kilde * 4-way protection: Waterproof (3M), Shockproof (1M), Freezeproof (-10 degrees) & dustproof * Slim and stylish metal body * 12 Megapixel resolution * Fujinon 5x zoom lens (36-180mm equivalent) * 720p HD photo & video capture * NEW YouTube & Facebook Easy Web Upload * Target Focus * Digital Image Stabilisation * 2.7-inch LCD screen with Microthumbnail View * Picture Stabilisation * Face Detection technology with Auto red-eye removal * Movie edit & Blog mode * Picture Search function * Li-ion rechargeable battery * Available in Silver, Black or Blue Endret 4. mars 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå