Sk!ppy Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg har da fått meg min egen Survival server! Det er et fåtall av regler, og til nå - ingen whitelist. Ingen 1x1 tårn (Bygg blokker under deg, bare for å huske at "der er mitt hus") Ikke vær et rasshøl. (Det er lov å drepe folk for å stjele fra dem, men det er ikke lov å gå etter samme person) Ikke gangbang (Gå sammen mer enn 3 stk på 1) Stjel så mye du vil Griefing med lava = permban Ikke camp i spawn, for å unngå å bli drept. Jeg har Pvp områder, altså det finnes til nå en camp hvor du kan være i sikkerhet, som er spawn. Det vil komme opp flere, etterhvert - tror jeg. Map limit er satt til 2000x2000, og er fysisk sperret med mur som er umulig å komme seg forbi. Serverip er (midlertidig?) nede (Dynamisk IP) Maks antall brukere er 20 brukere (Vil bli økt/senket avhengig av hva linja og serveren klarer. Det er usikkert). Er det noe jeg har glemt, så oppdaterer jeg førsteposten! Endret 10. mars 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
ShadeofSob Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Yeeaaah, Verdens Beste Server! Takk Havers for at du laget denne! Endret 3. mars 2011 av ShadeofSob Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Nei, du får ikke admin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå