Vowels Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det her er så bra, Johaug må vinne nå Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Håper steira og Kalla kan ta de igjen! hehe Og så trippel norsk Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Trur vi får se ei ellevill og kjempeglad jente fra Dalsbygda om noen få minutter jeg! Det er ho VEL unt. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Ser ut til at det er noen som kommer til å ha mute knappen på resten av dagen/kvelden Endret 5. mars 2011 av Sjuki 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det har lenge vært lett å se at Marit gir Therese gullet. Hadde Marit gitt på, hadde Kowalczyk hengt seg på, og det hadde blitt et helvette de siste kilometerne. Nå legger Marit seg bak, så hun kan spurte seg til sølvet. Vel fortjent seier til Johaug! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det har lenge vært lett å se at Marit gir Therese gullet. Hadde Marit gitt på, hadde Kowalczyk hengt seg på, og det hadde blitt et helvette de siste kilometerne. Nå legger Marit seg bak, så hun kan spurte seg til sølvet. Therese VINNER gullet, hun FÅR det IKKE av noen. Herregud. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Nei, i dag tror eg ikke Marit hadde klart å ta igjen Terese. Klart hun driter i om Terese får bronse hvis hun kunne tatt igjen terese og spurtet seg til gull. Hadde hvertfall eg gjort. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Marit gikk foran igjen, trur ho vil sikre sølvet nå. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det har lenge vært lett å se at Marit gir Therese gullet. Dummeste jeg har lest på lenge. Johaug har slått knock-out på begge to. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Lurer på hvor suveren Terese hadde vært om det var intervallstart i dag. Hadde vel vunnet med flere minutter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Marit hadde ALDRI tatt igjen Johaug i dag, det er faen ikke noe å diskutere engang. Marit legger seg bak fordi hun har gitt opp. Ikke nubbesjangs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hehe... Hun vinner visst med flere minutter allikevel. OG MARIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bjørgen med luke, blir sølv og Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 SE DEEEER!!! Therese MILEVIS foran de to, Marit LAAANGT foran Justyna! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Dobbelt Norsk !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå