JR Ewing Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Faen, det var mye folk på Universitetsplassen i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg var der, for det var klin umulig å se noen verdens ting. Fantastisk stemning var det i hvertfall. Noen som veit hvor mange som var på plassen? Vil jeg tro ja. På sendinga ble det sagt mellom 100 000 og 120 000. Greit med folk det. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Faen, det var mye folk på Universitetsplassen i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg var der, for det var klin umulig å se noen verdens ting. Fantastisk stemning var det i hvertfall. Noen som veit hvor mange som var på plassen? Vil jeg tro ja. På sendinga ble det sagt mellom 100 000 og 120 000. Greit med folk det. Jeg var der kl. 17:00 og veldig glad for det Hadde kommet mange allerede da, men jeg fikk bra plass. ca 10 meter fra scenen Bare så sinnsykt irriterende at jeg ikke hadde noe vettu kamera Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dette var jo et ultimat løp av Therese Må innrømme at når jeg fikk se gleden og hvor rørt ho ble da ho kryssa linja så kom det en stor klump i halsen og noen gledestårer her hjemme i sofaen! Johaugs seier er, og blir, mitt beste VM-minne fra Kollen 2011 ^^ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå