SlettProfil Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Johaug blir ikke akkurat mindre deilig av å ta VM-gull Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hun blir ikke akkurat mer deilig når hun åpner kjeften eller. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 den etterpå den litt mer rocka Den som gikk i bakgrunnen under intervjuet med Neuner? En instrumental av Nightwish - Bye Bye Beautiful. Ellers så har dem hatt en masse montasjer av langrennsøvelser akkopagnert av Nightish - Ever Dream. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 satt å kikka på pressekonferansen, polakken fikk to spørsmål, hvor det ene handla om hvorfor hun har teip på skiskoa. utrolig dårlig spørsmål og interesse for bronsevinneren på 3 mila. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Utrolig synd med Kristin. Lurer på om Kalla falt eller no? Jadda! Satte 200kr på Johaug topp 3 Odds? 2.00 mener jeg. Det var vel 12.00 på seier, men det virket litt vel usannsynlig Angrer du nå, eller? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er faktisk gladere nå, enn om jeg ville vært om Bjørgen hadde tatt sitt femte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Heilt enig der, gleda meg stort over Johaug i dag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kommentar på nrk: Hellnerbakken,Gratishaugen og Vmhaugen har fått nytt navn! Johaugen 1 Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Utrolig synd med Kristin. Lurer på om Kalla falt eller no? Jadda! Satte 200kr på Johaug topp 3 Odds? 2.00 mener jeg. Det var vel 12.00 på seier, men det virket litt vel usannsynlig Angrer du nå, eller? Gikk nå fortsatt 200 i pluss og jeg hadde nok aldri satt så mye som 200 spenn på 12.00 i odds (vant på Peiffer i skiskyting tidligere i dag på 12.00 i odds, men da hadde jeg bare satsa en tier ) Uansett er det viktigste at Johaug fikk gull, ikke at jeg fikk peng! Unner henne det så enormt. (og veldig kjekt at noen andre enn Bjørgen/Kowa vinner individuelt) Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Ja, du har rett i det. Var mer for å gni inn at du kunne ha vunnet mye peng, om du hadde turt å tippe på Johaug.. Hadde ikke tippet på den oddsen selv i alle fall. Trodde selv at hun kunne gjøre det bra, men jeg hadde en større knapp på at Marit skulle dra dette inn. Men slik ble det ikke Endret 5. mars 2011 av Sjuki Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kommentar på nrk: Hellnerbakken,Gratishaugen og Vmhaugen har fått nytt navn! Johaugen Hvor ble det av Mads Ousdal bakken? De skulle jo kalle det etter Mads fra "Mitt liv som Northug" etter han vant mot svensken. Men flott at Johaug vant. Endelig fikk hun seg et gull hu også. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Utrolig sterkt av Johaug. Veldig glad på hennes vegne, det fortjente hun virkelig. Typisk norsk å være god da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Forøvrig synes jeg at Johaug sin dialekt er ganske søt. Endret 5. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fantastisk når Terese kaster seg rundt halsen på kongen og dronningen 2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Bars så synd det ikke er min hals Endret 5. mars 2011 av untouch4ble 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bestefar grein da Johaug gikk over streken idag. Mamma sitter og griner nå, under medaljeseremonien. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Faen, det var mye folk på Universitetsplassen i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg var der, for det var klin umulig å se noen verdens ting. Fantastisk stemning var det i hvertfall. Noen som veit hvor mange som var på plassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå